foto plaatsen

• loes

even kijken of dat ook nog lukt

• loes

zag alleen niet de mogelijkheid om het eerst even te bekijken - zoals bij het oude prikbord.

mischien dat aan dit forum nog het eea gesleuteld wordt, dus we mopperen maar niet te veel  :P 

fijn weekend

je kunt hem achteraf wel bewerken, zie ik nu

• Hinke

Foto's plaatsen gaat eigenlijk net zo als op het oude prikbord. En ik hoop ook dat er nog wat meer verbeteringen komen, We wachten af. Mooi plaatje trouwens :) 

En bewerken kan alleen maar binnen een bepaalde tijd, dit berichtje kan ik in ieder geval morgen niet meer wijzigen. Ik dacht dat je daar ongeveer een uur voor had maar helemaal zeker weet ik dat niet.

En Loes een plaatje bij je naam kan via je profiel bewerken. Klik op je naam en daar kun je ergens een avatar plaatsen (uploaden?) denk ik. het is al een poosje geleden dat ik het heb gedaan dus weet zo uit mijn hoofd even niet meer hoe het precies moet. Maar misschien Paula wel want niet heeft er ook al een plaatje bij zag ik.

Hinke ww
  • loes

fijn dat ze er goed uitzien dinie.     meestal zie je binnen 24 uur wel of een stek  het naar zijn zin heeft of niet.      zaak is dus dat je ze niet te warm probeert te zetten.    we zijn zo gewend dat stekken warmte willen.     gewoon een rustig, licht plekje, uit de zon.

ja, die kwekerij “de werkplaats” - eigenlijk had ik met anneke en haar vriendin uit noordwijk, het voornemen om er afgelopen zomer eens te gaan kijken, maar door vakantie en de regen in aug. is er niets van gekomen.,     een heel leuk assortiment planten en ik ga er zeker komend voorjaar eens neuzen.    hoop dat anneke dan ook weer helemaal de oude is,     was afgelopen dinsdag bij haar op bezoek en toen lukte het haar nog  niet om hier in te loggen.  

dus mochten de stekken niet lukken, is de iochroma daar ook te bestellen.    

grts