dat is nog even genieten zo in october. dat er nog een stokroos staat te bloeien… bijzonder. in de tuin hebben ze het niet goed gedaan, buiten in het achterpad wel, maar daar had iemand er plezier in om iedere keer als er een bloemetje bijkwam, er een knak aan te geven. toen de ergernis me te veel werd, heb ik de planten maar teruggesnoeid. zoals ze nu weer hun best doen, zouden ze zo weer bloeistengels kunnen maken, maar helaas is het daar te laat voor.
na een fikse bui en harde wind (gisteravond) is het nu weer rustig met af en toe een beetje zon. ik ben dus ook even gaan kijken wat hier zoal bloeit en dat is best veel.
ja, er staat nog best veel te bloeien, maar natuurlijk niet zo uitbundig als een maand of 2 geleden. maar met de storm en regen zoals die vanmiddag over rotterdam trok, zal het niet lang duren met de mooie bloemen.
de collage maak je heel snel in het picasa programma. er zijn veel mogelijkheden en dan hoef je maar 1 x een foto te uploaden voor het plaatsen hier op het forum. maar nu dat je de foto niet meer aan kan klikken voor een vergroting, moet ik maar maximaal 4 foto's in een collage doen zal het zo even proberen.
ja, het inloggen is een gedoe. steeds een melding over een ongeldig email adres. en dan ineens is het goed. heb vanmiddag met anneke ook zitten mopperen, maar hopelijk lukt het haar ook binnenkort.,
We hebben besloten in ieder geval te wachten tot het voorjaar met het eventueel te koop zetten van ons huis. Er staan in de omgeving zoveel huizen te koop en wij hebben geen haast. We hebben ook geen zin om het jaren te koop te hebben staan, dan later maar eens kijken. Dus ik ga toch mijn bollen maar planten ziet er in het voorjaar weer vrolijk uit. En al de andere planten laat ik dus mooi staan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?