Het is gelukt annekeim

• anneke im

he he eindelijk in kunnen loggen.Wel vreemd maar dat moet wennen .Hoe is het met jullie tuin?ik weet niet hoe die van mij is volgens mijn mannetje gaat alles nog goed .Mijn bollen die ik besteld had bij Nijssen moeten nog de grond in . Manlief weet alleen niet waar hij ze moet zetten .

zelf ben ik in het zorghotel van het ziekenhuis na een vreselijke valpartij.vanaf  16 September dus moet dat maar wachten.of in potten doen .denken wij nog even over na.greten voor debekende prikkers.van het oude prikbord.Anneke

• loes

|||    eindelijk dan toch gelukt.      zie je vanmiddag - dan weet je dat alvast.

hier staat toch best nog het eea te bloeien of krijgt een nieuwe adem.     zag gisteren een prachtige witte clematis bloem.      mandeville “ginger”   denkt dat het nog volop zomer is.     de (lofos) azarina met grote rode bloemen doet nog gewoon haar best.      diverse salvias.    pelargoniums, winde, tinantia, vaste lobelia, hibiscus trionum.     al met al zou je (aan de tuin te zien) niet echt denken dat het over een paar dagen al november is.      na een heerlijke maandag, valt het nu vies tegen, maar als de mist optrekt, wordt het mischien toch nog goed, vandaag.

de gloriosa knollen zijn opgeborgen.     een zeer teleurstellend jaar geweest voor deze beauties.      om de pijn te verzachten heb ik een week of  4 terug nog maar een bloeiende plant gekocht - heb ik in ieder geval volgend jaar weer 2 “verse” knollen.     ja, het zijn natuurlijk ieder jaar weer verse knollen, maar die van mij krijgen altijd van die vreemde modellen.      zeker een geheim van de kweker om ze zo mooi recht te houden.,     hoop in ieder geval op veel bloemen, volgend zomer.

• anneke im

Oh wat gezellig kom net van de fysio.Leuk om naar uit te kijken .groeten ||| 

• anneke im

Bedankt Maria .Ja het is hier goed .moet nog wel tot eind December hier zijn. Mag niet op mijn rechter been staan dat ligt hoog ,is verbrijzeld .

Blijven lachen en dan komt alles goed !! 4 november maken ze weer nieuwe foto,s of het goed aangroeid..

Mis wel mijn tuintje hoor en jullie:P ||| 

In potten doe ik ze ook,staan dan door de hele tuin heen .Ik had nog wat sieruien gekocht aparte en verwilderde tulpjes verschillende kleurtjes

Groeten Anneke

• anneke im

Loes is aan gekomen gezellig

• Hinke

Ach Anneke wat naar. Ik wens je heel veel beterschap en fijn dat het gelukt is om ‘hier’ te zijn. Veel sterkte!!

groetjes, Hinke ||| 

Hinke ww
  • anneke im

Bedankt Hinke ||| 

• anneke im

annekeim

Loes is aan gekomen gezellig

Loes ik kan je email niet versturen even wachten tot Koen komt groetjesAnneke

• loes

anneke, ik heb je een mailtje gestuurd om uit te leggen hoe dat moet

• martine53

annekeim

he he eindelijk in kunnen loggen.Wel vreemd maar dat moet wennen .Hoe is het met jullie tuin?ik weet niet hoe die van mij is volgens mijn mannetje gaat alles nog goed .Mijn bollen die ik besteld had bij Nijssen moeten nog de grond in . Manlief weet alleen niet waar hij ze moet zetten .

zelf ben ik in het zorghotel van het ziekenhuis na een vreselijke valpartij.vanaf  16 September dus moet dat maar wachten.of in potten doen .denken wij nog even over na.greten voor debekende prikkers.van het oude prikbord.Anneke

Anneke, wat erg om te lezen dat je zo gevallen bent. Gaat het nu al een beetje, heb je uitzicht op wanneer je weer naar huis mag? Heel veel sterkte gewenst en ook voor je man!

martine53