Post is bewerkt op dec 16, 2014, 5:01 p.m. door annekeim
hierbij laat ik even weten dat het begin van het lopen na drie maanden is gestartgisteren .met vijf stappen in de loop brug.
en 10 minuten fietsen 50% met beide benen.Vandaag was er een flinke pijnlijke massage dag .maar het loop herstel is begonnen.
Het is niet meer zo druk als vroeger .vele prikkers laten niets meer horen jammer.
Ja het is winter maar de temperaturen zijn nog hoog.en de bollen komen boven de grond volgens mijn man .
toch staat er nog de winterjasmijn en de rozen (klimrozen) te bloeien met een enkele bloem .
Daarom nu maar vast een kerstwens voor alle forumprikkers met deze kerstboom in de gang van het zorghotel.
Ik hoop dat het prikbord weer wat leuker kan worden .dat is mijn wens voor 2015 en alle goeds voor jullie liefde en gezondheid en veel tuin plezier.
Anneke
anneke, fijn dat het beginnetje er is. ik weet dat je nog een lange weg moet gaan. mischien moet piet maar eens een zakje tuinaarde mee brengen ipv zelfgebakken koekjes . moet jij eens kijken hoe snel de revalidatie dan gaat. (lol). ik wens jou en piet een rustig, gezond 2015 met veel tuinplezier. al is het maar zittend op een stoel met een kopje koffie of glaasje wijn. we gaan zeker weer een leuk uitstapje maken naar een kweker met bijzondere planten.
grts en tot ziens
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?