zo maar.even

• anneke im

Post is bewerkt op dec 16, 2014, 5:01 p.m. door annekeim

• anneke im

hierbij laat ik even weten dat het begin van het lopen na drie maanden is gestartgisteren .met vijf stappen in de loop brug.

en 10 minuten fietsen 50% met beide benen.Vandaag  was er een flinke pijnlijke massage dag .maar het loop herstel is begonnen.

Het is niet meer zo druk als vroeger .vele prikkers laten niets meer horen jammer.

Ja het is winter maar de temperaturen zijn nog hoog.en de bollen komen boven de grond volgens mijn man .

toch staat er nog de winterjasmijn en de rozen (klimrozen) te bloeien met een enkele bloem .

Daarom nu maar vast een kerstwens voor alle forumprikkers met deze kerstboom in de gang van het zorghotel.

Ik hoop dat het prikbord weer wat leuker kan worden .dat is mijn wens voor 2015 en alle goeds voor jullie liefde en gezondheid en veel tuin plezier.

Anneke

• anneke im

Ja al sinds 1999 kom ik op het prikbord.Ook heel veel geleerd van echte planten kenners,

en vrienden gemaakt .Dat is het waar het voor dient.

Maria ook fijne dagen en een heel goed gezond  2015.

groeten Anneke

• martine53

Ha Anneke, wat goed dat je langzaam aan vooruitgaat. Het oefenen zal af en toe niet meevallen, maar als er dan vooruitgang in zit geeft dat moed! Hou vol, veel sterkte en meod gewenst, groeten aan je man en heel fijne feestdagen!

Martine

martine53

• loes

anneke, fijn dat het beginnetje er is.     ik weet dat je nog een lange weg moet gaan.    mischien moet piet maar eens een zakje tuinaarde mee brengen ipv zelfgebakken koekjes :P .  moet jij eens kijken hoe snel de revalidatie dan gaat.  (lol).   ik wens jou en piet een rustig, gezond 2015 met veel tuinplezier.     al is het maar zittend op een stoel met een kopje koffie of glaasje wijn.    we gaan zeker weer een leuk uitstapje maken naar een kweker met bijzondere planten.    

grts en tot ziens

• Hinke

Anneke en alle prikkers, van mij ook fijne kerstdagen en een goed, gezond 2015 gewenst en natuurlijk een mooi tuinjaar.

Fijn Anneke dat er iets vooruitgang is en dat je weer wat mag lopen, ik wens je heel veel sterkte met alles.

Hinke ww