zomaar even vervolg...........

• anneke im

Ik heb vandaag de 67meter gelopen met de krukken.  Ik hoorde vandaag dat de fysio het sein groen heeft gegeven om naar huis te gaan op 28 januari .

na 4,5 maand. Zie ik mjn huis weer terug en natuurlijk het tuintje .. Nog wel veel revalidatie door de fysio nog, dat kan thuis ook .De praktijk is vlakbij maar de eerste 6 weken nog aan huis . 

ik heb ook het programma gisteren gezien.Loes ik ga het ook proberen die heerlijke rose geurendebij het zitje achterin !!

Ik sluit af  met een pioenroos !!

Moet toch met tuinen te maken hebben hier.

groeten Anneke

• loes

jippeee   !    dat maakt deze bitterkoude dag een beetje minder somber.      op naar de 670 meter !   

dat is echt hard gegaan sinds ik je net ná oud en nieuw zag.      kom a.s. dinsdag nog even voor t laatst in t zorghotel bij je langs.

• martine53

Hallo Anneke, wat een fijn bericht! Ik hoop op een goede thuiskomst voor je, wat zal je man ook blij zijn dat hij jou weer thuis heeft!

martine53

• Hinke

Anneke, wat ontzettend fijn ook heel fijn dat je naar huis kunt voor het voorjaar echt begint, kun je meteen weer volop mee genieten van je tuin!!

Hinke ww
  • anneke im

dat zal wel lukken Louis. Als ik thuis ben gaat  het wel meer lukken . Hier heb ik maar beperkt internet.. ||| 

• Hinke

Anneke, ik had ergens gelezen dat je weer thuis bent. Kan alleen dat berichtje niet zo snel terug vinden dus dan hier maar even. Fijn dat je er weer bent maar ook sterkte met verder aansterken. Ik hoop dat het snel wat warmer wordt zodat je weer heerlijk buiten kunt zitten en genieten van de tuin en de zon.

Hinke ww
  • anneke im

voorlopig vind ik het te koud en het gaat niet zoals ik wil . sta af en toe maar naar de sneeuwklokjes aan het kijken en de winterjasmijn dat pep mij wel op . valt erg tegen afhankelijk van iemand te zijn.maar positief blijven denken is mijn motto

groeten voor jullie allen

• martine53

moed houden Anneke, het zal allemaal wel beter gaan,maar het heeft wel tijd nodig!

martine53

• anneke im

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden .

Inderdaad is het hier ook een heerlijk zonnetje .

vanmorgen hoorde ik de vogeltjes fluiten .

Ik ga er voor laat maar komen de Lente.

Anneke

• loes

ja anneke, wat was het vandaag een heerlijke dag in rotjeknor he ?      zodra de zon hier in de achtertuin was, ben ik aan het snoeien gegaan.      manlief zorgde dat alles in de kliko's kwam.    goten schoon van de laatste rottende bladeren.    wat een lucht zeg.       de akebia staat op springen en zal gewoontetrouw wel de eerste wezen met zijn mooie donkere bloemetjes.      de wisteria was nog goed te snoeien want de knopjes zijn nog niet zover dat ze afvallen als je ze aanraakt.    de clematis slingerd er ook doorheen en daar is ook al veel groens te bespeuren.    het ziet er weer heel netjes uit.    geeft toch weer een prettig gevoel dat deze klus geklaard is.     en het was heerlijk om een paar uur buiten in de weer te zijn.      zonnetje heeft al genoeg kracht, dus laat hij maar lekker veel schijnen.    de wereld ziet er dan veel vrolijker uit en de vogels zingen wat harder dan anders.

fijn weekend allen