geen sneeuw meer, maar wel sneeuwklokjes
martine53
hoi martine. wel heel toepasselijk die sneeuwklokjes in de sneeuw. ik geloof dat bij mij de bolletjes in de loop van de tijd steeds verder verdwenen zijn. hier en daar nog een wit puntje. verder staat alles er nog redelijk bij, maar met deze bakken regen, wordt het er niet mooier op. wat een buien zeg. nu inderdaad weer een stralend zonnetje. van mij mag het zo blijven.
fijne vrije dag en weekend
Ja dit is al echt het begin van het voorjaar.
Ziet er gezellig uit toen wij er waren Loes en ik stonden er ook veel bollen was een mooi gezicht .
Hier staan ze ook al ver boven de grond maar ik heb nog niet kunnen kijken van dichtbij.
Ik moet helemaal wennen thuis ,valt erg tegen niet met Piet hoor maar mijn lichaam is rot.
Ik blijf vechten voor verbetering.groetjes
kop op anneke. kan me voorstellen dat je gelijk het leven weer op wil pakken. met kleine stapjes komt het wel weer goed, maar geduld hebben is moeilijk.
hier ook steeds winterse buien. ene moment stralend blauwe lucht en dan zie je al weer een zwarte wolk aankomen. ik ben van ellende maar aan de voorjaarsschoonmaak begonnen. ik zie het steeds lichter worden in de keuken. kringloopwinkel zal blij zijn met mijn opruimwoede.
buiten gebeurt niet zo veel. in mijn voortuintje zie ik heel veel groene sprieten omhoog komen. wat het allemaal moet worden blijft een verrassing. lijkt wel gras. heb daar op de valreep afgelopen najaar nog een stukje opgeruimd en nieuwe aarde ingegooid. daarna een paar oude planten teruggezet en opgevuld met bolletjes (oud en nieuw). in mijn kas is (vermoedelijk) een mol bezig geweest. daar liggen grindtegels afgewissel met grind en daar ligt nu een enorme berg donkere aarde. ik dacht eerst dat de (buur)coniferen weer tijdens een storm flink hadden staan wiebelen, maar er is verder niets vernield, zoals vorig jaar. ook langs de rand van de vijver zie ik een stuk wat op een mollengang lijkt. zal het maar laten tot ik van t voorjaar naar buiten kan. eerst muizen, nu mollen - nog meer enge beestjes met een M ?
ach, het is nog maar begin feb. genieten nog maar even van de winter. alles op zijn tijd.
Ja dit is al echt het begin van het voorjaar.
Ziet er gezellig uit toen wij er waren Loes en ik stonden er ook veel bollen was een mooi gezicht .
Hier staan ze ook al ver boven de grond maar ik heb nog niet kunnen kijken van dichtbij.
Ik moet helemaal wennen thuis ,valt erg tegen niet met Piet hoor maar mijn lichaam is rot.
Ik blijf vechten voor verbetering.groetjes
Hou vol Anneke, in het begin is het erg wennen thuis, maar je zult zien dat het elke dag een beetje beter gaat! Hopelijk komt er snel een beetje zon, dat helpt ook om de moed er in te houden. Sterkte,
Martine
martine53
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?