wat een verschil van weer

• anneke im

Zo deze dag is voorbij ,het begon vanmorgen om 7.30 uur met een vrolijk zonnetje die was om half negen hier alweer weg . Koud dat het was. Gisteren heerlijk kunnen zitten in de tuin.  Nu weer binnen gezeten .steeds met de trippel stoel voor en achter naar de tuin gekeken maar je ziet iedere dag weer wat anders bloeien gebrokenhartje en de bollen ze komen allemaal open de pieris staat mooi te bloeien en dewisteria laat zijn bloemknoppen aardig groeien zit vol met bloemknoppen .vanmiddag zijn zevan de wmo wezen kijken voor een goede rolstoel en misschien een scootermobiel binnen 2 weken krijg ik de beslissing is beloofd.

laatste nieuws over mij.

• anneke im

Ik fietste nog altijd met een spartamet motor op benzine.ik heb mijn rijbewijs ook nog hoor .ik ben het gewendhet verkeer.

Het is de vraag allleen nog of ik het krijg .Anneke

• loes

als je eigen benen het niet meer kunnen, dan is dit een geweldig hulpmiddel.     kan je er weer heerlijk op uit met piet (op de fiets).     hij kan toch niet altijd maar achter je aan sjokken met de rolstoel voor het moment dat je niet verder kan lopen.     ik zie je al rondscheuren.     nu maar hopen dat de gesprekken bij de gemeente, positief uitpakken voor jullie  ||| 

hier probeert het zonnetje momenteel te winnen van de grijze lucht.    mischien dat de temp dan even omhoog schiet.    

Post is bewerkt op apr 23, 2015, 1:01 p.m. door loes