nieuwe functies

• loes

bedankt aan de makers.     we hebben weer een zoekfunctie en kunnen zien welke berichten wel en niet gelezen zijn.     maakt het weer een stuk prettiger werken met ons forum.

• anneke im

Loes jij doet er ook wel wat aan!! mede  dankzij Marcel .Die wel merkt dat wij het prikbord levendig willen houden !

Kennis uit wisselen en vragen stellen  naar hoe en wat over tuinieren, is leuk op deze manier.!!

Hier staan ook de sneeuw klokjes en crocussen beginnend te bloeien .

groet Anneke

• loes

hoi anneke. ja, ik hoop dat we dit jaar weer een leuk forum op kunnen bouwen met veel fotos van alle mooie planten. heb een nieuw fototoestel gekocht en hoop eens wat meer bijzondere plaatjes te kunnen maken.     momenteel valt er nog niet veel te fotograferen in de tuin.

• loes

zeker manda.     en toch zie ik op andere fora zelden fotos.     op het oude prikbord deden we dat toch wel regematig.     ik weet dat velen moeite hebben met tinypic, maar ik vindt het wel meevallen.     mischien dat daar ook nog eens verbetering in komt.      anneke en ik hebben de gewoonte om eerst een collage te maken.    dan hoef je maar 1 x een foto te uploaden.      collage maken in picasa is  heel makkelijk en je kunt er best leuke dingen mee doen.   

• Hinke

Zoeken had ik nog niet eens gezien :S  maar nieuw wel :)  en dat is heel handig!! Nu nog voorjaar dan wordt het vast wel weer wat!!

Hinke ww