zaadjes

• anneke im

Martina en Paula ik had jullie af gelopen zomer . zaadjes van de morgenster beloofd.

Ik kwam ze net tegen want mij man wil morgen beginnen met zaaien voor mij .

maar bij 1 zakje staan julie namen   opschrift Paula en Martine .

willen jullie ze nog hebben ? Zelf heb ik genoeg hoor .

Vandaag kreeg ik  de kriebels. zelf kan ik  echt nog niets doen gaat heel langzaam voor uit.

Piet roept steeds je mag dit jaar genieten van mijn werk in de tuin .

groeten Anneke

• loes

fijn te horen dat er al zaaikriebels zijn.    vandaag begint de meteorologische lente en dat moet gevierd worden !   ik zit dan wel aan de andere kant van de wereld weg te smelten, maar mijn handen jeuken ook.   paar dagen terug een enorme vijver (omvang en smerigheid) leeggeschept.     de goudvissen weten nog niet wat ze overkwam.   ieder jaar weer een verrassing hoe de tuin er hier uitziet.     het rehmannia stekje van vorig jaar is nog niet veel verder gegroeid - noch de pelargonium milfield rose en appleblossom rosebud.      wat dat betreft zitten wij in NL toch zeker in een beter klimaat voor mooie planten.     ik houd stiekem de rotterdamse weerberichten in de gaten en weet zeker dat alles er nog zo bijstaat als toen ik ze voor t laatst water gaf.   

anneke, piet kan het allemaal best doen - hij kijkt al zo lang over jouw schouder mee.      laat je verrassen.    binnenkort ga ik ook thuis aan de slag en gaan we hopelijk een lange, lome zomer tegemoet.

grts

• anneke im

Hè Loes . Gaat alles goed met Marco enCarolien!  leuk dat jij daar ook je kunsten mag vertonen door de rotste klusjes op te ruimen . je stekken hier doen het goed en Piet zijn plantjes ook  hij heeft er nu twee tot eigendom benoemd leuk He ?? Ze hebben allebei de zelfde bloemetjes ook de kleur .

groeten ook aan Bouk.en geniet nog even het vliegt voorbij .

Anneke

• anneke im

anneke im

Hè Loes . Gaat alles goed met Marco enCarolien!  leuk dat jij daar ook je kunsten mag vertonen door de rotste klusjes op te ruimen . je stekken hier doen het goed en Piet zijn plantjes ook  hij heeft er nu twee tot eigendom benoemd leuk He ?? Ze hebben allebei de zelfde bloemetjes ook de kleur .

groeten ook aan Bouk.en geniet nog even het vliegt voorbij .kijk hier nog eens Loeswww.hobbykwekerij-daglelies.nl dit is Martin uit drachten

Anneke

• martine53

anneke im

Martina en Paula ik had jullie af gelopen zomer . zaadjes van de morgenster beloofd.

Vandaag kreeg ik  de kriebels. zelf kan ik  echt nog niets doen gaat heel langzaam voor uit.

groeten Anneke

Hoi Anneke, je hebt mij vorig jaar al zaadjes van de morgenster beloofd: zijn goed gekiemd, heb ze in de volle grond gezaaid: ook een buurman had ik wat gegeven: bij hem zijn ze ook goed opgekomen! Fijn dat je merkt dat er toch vooruitgang is; en doen wat Piet zegt hoor: lekker genieten!

martine53

• martine53

martine53
    anneke im

groeten Anneke

Hoi Anneke, je hebt mij vorig jaar al zaadjes van de morgenster beloofd: zijn goed gekiemd, heb ze in de volle grond gezaaid: ook een buurman had ik wat gegeven: bij hem zijn ze ook goed opgekomen! Fijn dat je merkt dat er toch vooruitgang is; en doen wat Piet zegt hoor: lekker genieten!

en niet alleen beloofd, maar ook gestuurd: dat had ik er natuurlijk even bij moeten vermelden…… :D 

martine53

• anneke im

aluapje

Hoi Anneke. Ja, heel graag!!! Ben zelf nog niet begonnen. Heb wel alles in huis, Vanmiddag heb ik wat meer tijd. Dan ga ik beginnen. Hihi.

Paula

ameimholz@versatel.nl voor je adres te sturen  groet Anneke