voorjaar

• Hinke

Hebben jullie ook al zo heerlijk genoten van het mooie weer? Ik heb gister de compothoop opgeruimd, veel compost kon ik kwijt in de kuilen en gaten in het gras, veroorzaakt door de muizen. Nu kijken of er weer gras in wil groeien, even wachten tot ze regen voorspellen dan kan ik graszaaien.

De rest van het gras heb ik gemaaid zodat het nu weer wat egaler lijkt. En verder gewoon hier en daar wat opgeruimd, gewoon even lekker buiten!!

Hinke ww
  • anneke im

Ik heb ook genoten naar de tuinwerkzaam heden steeds vragen doe ik het goed twee duimen omhoog en riep ik maar vind ik leuk.

.De  buurvrouw en haar vriend waren de stenen met de hoge drukreiniger aan het schoonmaken . Wat een rommel geeft dat..en nog lawaai ook . wij doen het gewoon met de luiwagen emmer lekker met soda er in .als Piet klaar is .

Anneke:jkr: 

• anneke im

anneke im

Ik heb ook genoten naar de tuinwerkzaam heden steeds vragen doe ik het goed twee duimen omhoog en riep ik maar vind ik leuk.

.De  buurvrouw en haar vriend waren de stenen met de hoge drukreiniger aan het schoonmaken . Wat een rommel geeft dat..en nog lawaai ook . wij doen het gewoon met de luiwagen emmer lekker met soda er in .als Piet klaar is .

Anneke:jkr: 

• martine53

nog 1 dagje werken en dan mag ik ook weer tuinspelen;) 

martine53

• Hinke

Leuk allemaal te lezen hoe het bij jullie is. Fijn Maria dat de machines het weer doen, daar kun je toch echt niet zonder. Ik moet morgen, of vrijdag nog het riet van het rietfilter halen, hoop dat de electrische heggenschaar nog werkt want dan is het zo klaar.

Vandaag heb ik buiten nog wat opgeruimd en onkruid plukken moet ik hier eigenlijk ook doen Paula maar dat kan nog wel.

Zaaien was ik dit jaar niet van plan maar heb toch nog maare ven wat tomatenzaadjes in een bakje gegooid, die zijn toch altijd wel heel lekker uit eigen tuin. Anja succes met je groentetuintje, is mij te veel werk :) 

Anneke, fijn dat je een goed hulp0 hebt en zo toch lekker kunt genieten.

Martine vrijdag dan maar heerlijk genieten en nog even dan is het 's avond weer langer licht, ik vind het heerlijk om dan nog even buiten bezig te zijn.

Hinke ww
  • anneke im

Louis

Heel veel sterkte met je genezingsproces

Ik weet hoe geduldig je moet zijn bij zoiets maar helaas dat is mijn aardje niet 

Ook bij mij heb ik in de voortuin op het noorden speenkruid staan en bloemstengeltjes  er in maar nog niet open .

achtertuin gaat goed

.Ik moet nog even de foto,s die mijn man heeft genomen op de pc zetten ,iedere keer komt er wat tussen.dan kan ik ze hier ook plaatsen

groet Anneke .

• Hinke

Louis ook van mij beterschap gewenst. Vandaag niet in de tuin maar wel heerlijk gewandeld met zoon en kleinzoon. Daarna nog een stukje gefietst, ook heerlijk. Morgen even bij de sta-caravan kijken hoe daar de tuin erbij staat, zal ook nog wel het nodige werk zijn maar binnenkort kan ik er weer vaker en langer naar toe.

Hinke ww
  • martine53

Louis van harte beterschap gewenst, hoop dat je herstel voorspoedig en gestaag verloopt en dat je in een lekker voorjaarszonnetje buiten kunt zitten; dat helpt vast enorm!

martine53

• anneke im

Hier de beloofde foto,s van onze trots clematis apple blossem

Anneke

• martine53

Prachtig staat ie erbij Anneke!

martine53