prachtig anneke. hier staat de akebia op het punt zijn bloemetjes te openen. aangezien die de halve tuin doorkruist, zal het heerlijk geuren. hoop dat ik er dan ook buiten van kan genieten.
Hier begint de akebia ook .Jij weet dat hij nu om een oud wiel groeit ook van wege de enorme groei die deze plant heeft .Ik snoei hem ieder jaar terug tot het minium direct na de bloei en dan het volgend jaar hangen de takken zo leuk naar beneden met de bloemen en boven op het oude wiel. ooit eens gezien bij een toverhazelaar kweeker bij Breda..Piet had deze wielen nog van zijn racefiets tijd .
fijne zondag het is koud buiten heb een stukje gelopen in de straat met mannetje en .terug met de rolstoel toen ging het niet meer ..Dinsdag worden er weer foto,s gemaakt .
Hopelijk krijg ik antwoord dat het bot nu aangroeid .dan kan hij misschien de nieuwe heup eerder plaatsen ??? .
Fijne dag allen Anneke
Hier in mijn tuin begint nu ook van alles te bloeien: de cornus mas met z'n kleine tuiltjes, de primula's doen hun uiterste best met lichtgele wolken met bloemen, de corylopsis pauciflora is dit jaar erg mooi en de perenboom conferance begint ook al stilletjes zijn knoppen te laten groeien.Misschien dat ik dit jaar weer zoveel peren krijg, vorig jaar had ik er zo'n 40 aan zitten.Ook de rozen hebben er weer zin in,ze lopen allemaal mooi uit.
Wie is er bekend met de roos Antike 89? Heb er een als winkeldochter aangeschaft voor een klein prijsje,maar weet niet goed een plekje te vinden,moet er nog ff over brainstormen.Als ik rozen zie wordt ik altijd een beetje hebberig……..
Groeten en geniet van het weekeind, Monique
Proberen in beweging te blijven, Anneke, dan blijven de spieren goed werken en dat is weer goed voor de genezing na de operatie! Krijg je de uitslag direct dinsdag?Sterkte,zoiets is wel spannend!
Maria ik heb bericht gehad: VAN DE FOTO.S EN HET IS 70% DICHT AAN HET GROEIEN Het BEGINT MET ZWART OP DE FOTO EN LATER WORDT HET BOT WIT en het moet naar 100% .Helaas kan hij nu niet opereren eind September moet ik terug komen en dan hoopt de dokter dat er dan een nieuwe heup geplaatst kan worden .Doorgaan met de fysio zeker tot eind september.en zelf blijven oefenen met lopen maar niet door de pijn grens .. Dus mag het nu mooi weer worden dan kan ik nog lekker in de tuin genieten .bedankt voor jou medeleven groeten Anneke
Dank je Margreet en zoals al in een vorig berichtje, afgelopen week geen tijd voor de tuin gehad maar morgen is het mijn beurt en ik hoop de rest van de week ook nog een aantal dagen wat te kunnen doen want er moet heel veel gebeuren. En als mijn lichaam geen zin meer heeft dan hoop ik lekker buiten te kunnen zitten lezen want mijn boek ligt ook al weer dagen aan de kant.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?