gele mandeville/wilde allamanda

  • anneke im

    Ik weet het is 05,17 maar toch vroeg uit je bed . en dan meteen over planten praten heerlijk .Ik heb ook veel kleuren in de tuin mag van mij .bij Loes is dat ook zo goed gecombineerd. werkse vandaag.

  • loes

    anneke, die rose vingerhoedskruid heeft bij mij de tweede winter niet overleefd.     dat soort maakt geen zaad, maar inderdaad ondergrondse uitlopers.    hoop dat ik binnenkort bij je langs kan komen en dan mischien eentje uit kan steken.  ik heb die soort dit jaar nergens aangeboden gezien.     de d. ice queen die ik van je kreeg, doet het wel prima.    heb  inmiddels een stekje met wortels voor je, van de mini brugmansia - …… australis met de blauwe klokjes.     heb wel grote planten staan, maar dit kan je mischien makkelijker hanteren, momenteel.   

     

  • loes

    anneke - ik weet het weer,  iochroma australis

  • anneke im

    Fijn dat we stekken kunnen ruilen ik heb ook weer zaad van de francoa op gevangen , Zaterdag hebben Piet en ik de voortuin 7zakken aarde verspreid over de voortuintje en wat op geruimd van planten die ik er niet meer in wilde hebben wegens verwildering door de hele tuin heen, lekker in de schaduw s,middags..

    gisteren genoten van het mooie weer  erop uit geweest met de scootermobiel door de parken en bos  rondom schiebroek..

    ik ga het ook proberen om naar jou te komen.samen met Piet.belletje van te voren  .