Vogels in de tuin (foto's)

• Teuni

Ik heb steeds meer vogels in de tuin. Eerst was het alleen de roodborst en de merel. Nu vooral koolmezen met jongen, een groenling, een paartje mussen met 1 jong en een familie pimpelmees met eerst 5 jongen, waarvan ik er nu nog 4 zie. Ze hebben hun nest vast ergens in de buurt en komen hier eten zoeken. Ik kon het niet laten wat foto's te plaatsen van de pimpelmezen. Ze zijn zo schattig.

Heb ik teveel gezegd? Gr. Teuni

• Teuni

Even opnieuw:

gr. Teuni

• Tanna

Wat een mooie foto's en wat een leuk gezicht.

Groetjes Tanna

• Jalos

Oh, wat een schatjes zeg!

Prachtige foto's!

• Marian

Wauw Teuni, wat kan jij prachtige foto's maken. Echt wel schattig die pluizenbolletjes

• anneke Im

zit jij op wacht Teuni ?

zo mooi die vogeltjes en de foto,s complimenten hoor .

Bij ons komen de musjes en hun jongen vlakbij ons het eten halen maar foto,s maken is nog niet gelukt.hup dan zijn ze weer weg.

ook meesjes zijn er veel en merels wij zetten op de zelfde tijd voer neer omdat de buurvouw klaagt over de kauwen en de duiven die er ook op af komen .dus een compromie gemaakt met haar .nestjes verwijderd zij .Zij moet ze niet in haar show tuintje Anneke die er juist een prachtig gezicht vind

• Teuni

Dat is het voordeel van een kleine tuin Anneke. Als de ramen open staan hoor ik ze kwetteren om eten. Ik overzie heel de achtertuin en ze zitten dan het eerst in de prunus. Soms vliegen ze achter Ma aan en zitten ze even ergens. Ik kan dan best dichtbij ze komen om foto's te maken. Ik vind het héél leuk om te volgen en de vogels eten heel veel insekten nu ze jongen hebben. Ik kan er echt van genieten. Nog even en dan zijn ze misschien vertrokken. Ze groeien erg hard. Je ziet na 3 dagen al weer verschil. Ze eten dan ook een hele dag.

gr. Teuni

• paula

Echt geweldige foto's. Jij hebt vast een heel snelle camera!! :):)

Paula

• Hinke

Ze zijn echt schitterend Teuni!!!

Ik had afgelopen week een jonge spreeuw in de hal, met voorzichtige dwang weer naar buiten gekregen en toen de hond snel naar binnen. Was ik later buiten aan het maaien, voordat ik de hond meenam goed rondkijken of er nog ergens een vogel zat en dat was niet zo, dus hond mee naar buiten hoor ik opeens vreselijk gepiep. Hond snel in z'n nekvel gegrepen en zag ik nog net wat onder de buxus verdwijnen. Ik hoop maar dat het vogeltje het overleefd heeft.

En foto's nee de vogels zijn al weer gevlogen voordat ik maar de camera klaar heb:-):-)

Hinke.

• Nina

Wat een jong geluk, op de eerste foto zie je hem gewoon denken “wauw, goed vasthouden!” :D:D

Nina