Prachtige foto's!! Daar smelt ik nou van. Je hebt niets teveel gezegd: één beeld vertelt meer dan duizend woorden.
Het werd trouwens ook wel weer eens tijd sinds je foto's van het roodborstje . Die papa- en mama-mezen zien er soms zelfs een beetje onverzorgd uit in deze tijd. Zo druk zijn ze er mee!
kuuk
Wat een pachtige scherpe foto's zeg. Je krijg de neiging ze even aan te raken, nou ja in dit geval is het niet erg toch (alleen een vieze vinger op m'n schermpje). Echt heel mooi.
Mike
Prachtige foto's, Teuni!!
Mike
Margriet
Dat blauw is zo mooi! Echt prachtig, Teuni! M.
janet
mooie foto's, wat zijn het toch een dotjes he, leuk dat je dit deelt met anderen.
Teuni
Ik was er zelf ook blij mee dit te kunnen vastleggen in mijn eigen tuin. Dat wilde ik uiteraard met jullie delen. Ze zijn zo schattig. Ik heb de beste uitgekozen maar ik heb er nog vele gemaakt natuurlijk. Bedankt voor jullie leuke reacties.
gr. Teuni
anneke Im
Teuni blijf maar lekker boven zitten met de ramen open en laat ons maar mee genieten. hartelijke dank daarvoor!!!! Anneke
Annemarie
Hallo Teuni,
Wat een prachtige foto's, ik ben er bijna jaloers op; de vraag is al even gevallen maar dit keer explicieter; met welke camera heb je deze foto's genomen? je kunt ze zo mooi inzoomen, ben heel benieuwd.
gr. Annemarie.
Bevestig spam
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Gerapporteerd als spam
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!