Vogels in de tuin (foto's)

• elfje

mooie foto's zeg,heel leuk!!

• Kees

Zo mooie vogels zeg en mooie foto`s ook.

Kees.

• Katinka

Prachtige foto's!! Daar smelt ik nou van. Je hebt niets teveel gezegd: één beeld vertelt meer dan duizend woorden.

Het werd trouwens ook wel weer eens tijd sinds je foto's van het roodborstje ;). Die papa- en mama-mezen zien er soms zelfs een beetje onverzorgd uit in deze tijd. Zo druk zijn ze er mee!

• kuuk

Wat een pachtige scherpe foto's zeg. Je krijg de neiging ze even aan te raken, nou ja in dit geval is het niet erg toch (alleen een vieze vinger op m'n schermpje). Echt heel mooi.

• Mike

Prachtige foto's, Teuni!!

Mike

• Margriet

Dat blauw is zo mooi! Echt prachtig, Teuni! M.

• janet

mooie foto's, wat zijn het toch een dotjes he, leuk dat je dit deelt met anderen.

• Teuni

Ik was er zelf ook blij mee dit te kunnen vastleggen in mijn eigen tuin. Dat wilde ik uiteraard met jullie delen. Ze zijn zo schattig. Ik heb de beste uitgekozen maar ik heb er nog vele gemaakt natuurlijk. Bedankt voor jullie leuke reacties.

gr. Teuni

• anneke Im

Teuni blijf maar lekker boven zitten met de ramen open en laat ons maar mee genieten. hartelijke dank daarvoor!!!! Anneke

• Annemarie

Hallo Teuni,

Wat een prachtige foto's, ik ben er bijna jaloers op; de vraag is al even gevallen maar dit keer explicieter; met welke camera heb je deze foto's genomen? je kunt ze zo mooi inzoomen, ben heel benieuwd.

gr. Annemarie.