Jaaaaaaa regen!!!

• Hinke

Eindelijk regen thuis in Friesland!! Het water gutst in de regenton, ik wist niet dat ik daar zo van kon genieten. Waarschijnlijk van korte duur want ik zie de zon al weer komen maar het regent nog wel, mooi gezicht die zilveren druppels tegen een donkere lucht:-)

Ik kwam vanmiddag thuis na 5 dagen weggeweest te zijn en zag met lede ogen dat er heel wat planten staan te verdrogen. Omdat ik gezien had dat er er regen werd voorspeld heb ik alleen de potten eerst water gegeven en de tuin maar weer overgeslagen. En was van plan, mocht het nu echt weer niet gaan regenen om dan eindelijk morgen maar eens te kijken hoe ik water in mijn tuin krijg, zonder me een breuk te sjouwen met gieters:-):-) Ik hoop dat dat nu niet meer nodig is.

Hinke.

• paula

Fijn Hinke. Hopelijk krijg je de regenton lekker vol. :):)

Paula

• carla

Hier NH heeft het gisteravond, vannacht en vandaag overdag ook eindelijk geregend. Geen stortbuien en niet continue maar toch….

De rest vd week is ook regen voorspeld nu maar hopen dat het ook valt en dan natuurlijk het liefst snachts…

Net was het onweer en regen maar het is nu alweer droog en weer een stuk lichter buiten. We wachten het maar weer af.

Carla

• theo

Vandaag gaat 't echt goed, Noord Holland en Friesland zijn eindelijk aan de beurt.*D

Met een beetje geluk (veel bidden! :D) is het raak met zo'n bui(tje).

We hadden gister 6mm, heerlijk.:)

• Margriet

Ja, eindelijk, een heerlijke plensbui! Echt eentje van betekenis. De zon schijnt nu alweer maar ik zie dat de lucht nog wel wat gaat aanvoeren. Joepie!

Gr. Margriet.

• Hinke

Hier (Zuid-west Friesland) is vandaag niet veel gevallen, één buitje. Voordeel, de was is lekker droog, het gras gemaaid, een gedeelte van de tuin opgeruimd dus nu mag het gaan regenen. En zo te zien komt er al wat aan, de lucht begint mooi donker te worden:-):-) En wanneer zijn we die regen weer zat:D:D

Hinke.

• anja

hoi hinke.

wat jullie te weinig krijgen hebben we hier te veel .

de hele dag al somber en regen het lijkt hier wel herfst.

vandaag even af en toe een heel klein zonnestraaltje.

groetjes anja

• Mike

yep, eindelijk gratis water. In de meter zit inmiddels 23 liter/m2. Nog veel te weinig, om het tekort van bijna 200 liter/m2 aan te vullen. Maar ja, beter dan niks en ik hoef eindelijk eens 2 dagen niet met gieters te sjouwen. Jammer alleen van die keiharde wind, - die begint zo langzamerhand op mn gemoed in te werken…

Mike

• Hinke

Vanavond eindelijk een dikke plensbui, ik heb helaas geen regenmeter (meer) ik moet nodig eens één halen:-) maar in de regenton zie ik het water weer vanachter mijn pc dus daar is behoorlijk wat in gestroomd, de ton was niet leeg hoor:D:D

Hinke.

• bert

Dan heb jij een grote ton Hinke,groetjes Bert.