De regen spuugzat !

• Hibiscus

Een tuinbudget dat als sneeuw voor de zon verdween toen ik te horen kreeg dat de achterremmen van mijn auto niet in orde waren… Of ik even 146 euro op tafel wilde leggen. Tja, wat doe je dan…veiligheid eerst.

Ik heb wel nog een flinke hoeveelheid tuinlampjes op zonne-ernergie (die stonden ook op het verlanglijstje) kunnen kopen. :-D

• theo

Helemaal met je eens Margriet. :)

We kunnen hier nog genoeg regen gebruiken.

Gister een hele dag zonnig en warm weer gehad, en vanmorgen een buitje op mijn verzoek.

• Olga

ahhh, centen…. da's vervelend!

Als het nou was dat je 'm niet kon vinden hadden we voor je uit kunnen kijken, maar nu maar even niet dus.

Sterkte met de auto en veel plezier van de tuinlampjes dan maar!

(misschien nog een tip, als er oplaadbare batterijtjes in die lampjes zitten, kun je deze eventueel ook in een batterij-oplader opladen, voor als het zonnetje het af laat weten of de avond te lang dreigt te worden)

Olga

• Brigitte Verkuijl

nou ik stuur het bij deze die kant op:D ik heb vandaag al weer aardig wat regen gezien , het regent nu met bakken!!!!!! Dus ik blaas ff heel hard naar het noorden des lands:D

• Mike

Niks gehad hier, echt niet. En vanaf 17.00 zaten we bij het tuinhuisje te bakken in een veel te warme zon bij een strakblauwe lucht. Lijkt wel of we hier in het noord-westen op een andere planeet zitten….

Mike

• Margriet

Ik wilde net hetzelfde zeggen. :-) Het was gewoon zomer vandaag, lekker gewoon. Hele dag buiten, beetje wind, dat wel maar in de zon heerlijk warm.

Ik zag het regengebied, het schoof zo weer onder ons door…………

Gr. Margriet.

• Brigitte Verkuijl

zomer:? nou echt? Ik heb zoiets van ben blij dat ik maandagavond met vakantie ga want hier word ik depri van:( echt het is al dagenlang hier grijs en triest en zelfs fris weer. Ik trek steeds iets met lange mouwen aan en de kinderen jassen met buiten spelen zo fris….

• janet

Nou ik zou met alle liefde een bui aan jullie doneren, hier(lelystad) is zo nat geweest dat er op diverse plekken op mijn gazon paddestoelen verschijnen. Ik haal ze weg maar kan dat eigenlijk veel kwaad die paddestoelen? Het gras ziet er dit jaar wel heel mooi uit.

groet janet

• carla

Ben ik dus niet de enige met zo´n domper.

Ook ik kreeg zo´n bericht vandaag toen ik mijn autootje liet keuren, hup een extra rekening van 200 euries.

En ook ik had net mijn verlanglijstje weer te voor schijn gehaald.

Maar weer even pas op de plaats maken en afwachten…..

Carla

• Hinke

Geen idee hoe het momenteel in Friesland is maar in Almere heeft het gisteren aan het eind van de middag best geregend en ook nu net een plensbui gehad. Morgenmiddag kan ik thuis in de regenmeter zie of het geregend heeft, tenzij het heel warm wordt en het water weer verdampt natuurlijk:D:D

Hinke.