reuzenhooiwagen gespot

• Margriet

Spot er maar mee :-)

Zo is bij mijn zusje de bevalling begonnen, spin 's nachts aan het kriebelen, in halfslaap met een ruk rechtop gaan zitten en pang, de vliezen braken. Hihi.

Gr. Margriet.

• Hibiscus

Als ze hem niet gedood heeft, is haar kindje met zonneschijn geboren !

In Amerika noemen ze deze jongens ook wel daddy-long-legs. Hoewel hij soms ook wel verward wordt met een langpootmug. Een populaire mythe zegt dat als je een daddy-long-legs doodt, dat het dan de volgende dag zal regenen.

Momenteel is het hier prachtig weer dus ik raad met iedereen met drang af om op dit moment een hooiwagen naar het hiernamaals te sturen. Je weet maar nooit !

• VleerKipje

Leuk beessie :-)

Ik zie de enge foto trouwens niet in je laatste post Hibiscus.

• paula

Oh gelukkig, Ik dacht al dat het (weer) aan mijn pc lag. :)

Paula

• Hibiscus

Vreemd, ik zie hem wel. Gisteren en nu ook.

• paula

Ik nog steeds niet. :( Jammer.

Paula

• Jalos

Hahaha, grappig die laatste!

Ik zie hem ook niet maar heb even de eigenschappen van de foto gekopieerd en geplakt en in de taakbalk gezet en dan zie je hem wel. :-)

• Olga

Dat heb ik nu ook gedaan. De foto opende (in mijn geval in adobe photoshop album starter), dus heb ik 'm nu gezien…… brrr dat kriebelt wel heeeeeeel erg.

Het gekke is nu staat de foto ineens wel in het bericht…

Misschien heeft iemand er aan als ik hier de link nog eens plak:

http://bp3.blogger.com/_LbccUVbSRd8/R9VgDe4Ds0I/AAAAAAAABug/giPplxqvb-s/s1600/Harvestman%2BInfestation%2BKnuttz.jpg

Olga

• janet

ik word nu wel heel nieuwsgierig naar die enge foto, maar kan m niet bekijken,

jammer :+

groet Janet

• Margriet

Ze heeft hem vast niet gedood, daar had ze toen even geen aandacht meer voor.

Je foto doet me denken aan een Indiana Jones film. :-) Brrr, mij iets te veel van het goede!

Gr. Margriet.