ik snap ook niet waarom ik die foto niet krijg, ook niet als ik die link aanklik, hoe werkt dat dan???groetjes christine
Blijft raar, als ik de door mij neergezette link aanklik, krijg ik NU ineens, ook de foto niet meer. Maar mijn link deed het eerder wel!
Desondanks kan ik de foto inderdaad zien, als ik (zoals ook Margriet schrijft) met de rechtermuisknop op het icoontje klik en dan via eigenschappen “het adres in de adresbalk plak”
Succes!
Olga
Hallo Margriet, bedankt voor de tip. Maar: als ik eigenschappen heb aangeklikt komt er dat venster met het adres, er staat ook overal: niet beschikbaar. Maar hoe kopiëer i k dat en plak ik het in mijn balk??? Heb geen idee hoe dat moet, en zonen en kleinzonen zijn allemaal in Verre Oorden., oftewel op vakantie. groetjes Christine, ik wou zo graag die engerds zien!!!
Ga naar dat stukje van Hibi waar de foto zou moeten staan. Je ziet een kruisje. Klik met de rechtermuisknop op dat kruisje. Er opent zich een scherm waar je onderaan op eigenschappen klikt. Dan zie je weer een scherm waar ong. in het midden “adres (URL)” staat. rechts daarvan staat een adres dat met http//: begint. Dat maak je blauw door er met de muis overheen te gaan en van het begin tot het eind de linkermuisknop ingedrukt te houden. Dan klik je op die blauwe balk met rechts en selecteer “Kopiëren” Dan ga je naar de balk waar je nomaal een websiteadres intypt, je maakt die balk leeg en vervolgens klik je weer met rechts en selecteert “plakken”. Klik op “enter” en dan zou je de foto moeten zien.
Succes, Paula
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?