forumtreffen op 7 september

• Brigitte Verkuijl

Leuk zeg Mike,

Had er graag willen bij zijn, gezien het vorig jaar er gezellig uit zag. Maar helaas word ik 1 sept. geopereerd aan mijn carpaal tunnelsyndroom in de rechterpols. Ik kan dan niet auto rijden en met de trein duurt me te lang. Ik wens iedereen veel plezier en hoop vd foto's mee te kunnen genieten.

• kuuk

Helaas ik kan er ook niet bij zijn. Kreeg vandaag m'n werkrooster (ja, zeer laat toch) en zag dat ik ingeroosterd ben dat weekend. Ik heb deze baan nog niet zo lang en ben inmiddels niet meer zo piep… dus ben toch blij met m'n werk en dan moet je wel eens wat afzien. Maar heel jammer vind ik het wel.

Ik wens jullie een hele fijne dag met goed weer en zit ‘s avonds vast en zeker op ’t prikbordje om de foto's jaloers te bewonderen (net als vorig jaar).

Mike, ik wens je veel succes met deze dag want 't brengt toch altijd veel werk met zich mee.

• jeltje kosters

Ha Mike, kan er jammer genoeg niet bij zijn, ben heel druk voor een expositie, Een hele fijne dag, groetjes Jeltje

• ann

Ik zou het heel leuk vinden om te komen want je hebt een prachtige tuin Mike.

Maar de afstand is me toch wat te ver om met de auto te komen en met de trein ben je een aantal uren onderweg. Ik wens in ieder geval diegene die gaan een geweldige dag maar dat zal wel lukken denk ik.

Ann

• m.kaus

Jammer Mike dat je zo ver weg woont ,en dat ik die dag al een afspraak heb.Ik zou het geweldig vinden om al die leuke menssen, met al die goede adviezen,eens persoonlijk te ontmoeten.Ondanks dat wens ik jou en al diegene die wel komen een geweldige dag .En heel veel zon. Heel veel groetjes uit Limburg. Marian

• marja

Hoi Mike,

heb tot het laatste moment gewacht of het me zou lukken 7 September te komen.

Maar helaas!! :-(

Wil jullie in ieder geval veel plezier en mooi weer wensen.

Groetjes Marja

• marja

Hoi Mike,

heb tot het laatste moment gewacht of het me zou lukken 7 September te komen.

Maar helaas!! :-(

Wil jullie in ieder geval veel plezier en mooi weer wensen.

Groetjes Marja

• Olga

Eerder liet ik al weten dat ik de kans niet groot achtte om er bij te kunnen zijn omdat onze vakantie altijd ergens in september begint. Helaas…. de plannen liggen vast we gaan vrijdag weg….

Leuk om op vakantie te kunnen gaan, maar wel jammer dat ik het nu weer moet missen! :-(

Iedereen die wel gaat wens ik een heel fijne dag, en Mike succes met het organiseren!

Olga

• bert

Helaas kan ik ook niet,ik heb er naar uitgezien om jullie en de prikkers weer te ontmoeten.Het is echter voor mij onmogelijk om 's zondags tijd vrij te maken om te komen.Ik wens jullie een fijne dag toe en hoop er volgend jaar weer bij te zijn.

Groetjes Bert.

• anneke Im

Mike weet je al hoeveel wij zijn Zondag ?

Groetjes Anneke