forumtreffen op 7 september

• carla

Hoi Mike,

Ik heb er zin in maar ik heb nog niet doorgegeven wat ik mee zal nemen.

Is er nog behoefte aan een (zoete) courgettetaart?

Of heb je iets anders wat nog ontbreekt?

Laat maar even weten dan.

Groetjes,

Carla

• Mike

Hoi,

Tot nu toe hebben zich aangemeld:

Anneke

Carla

Margriet

Kitty + echtgenoot

Met mij er bij zijn we dus met z'n zessen.

De aanmeldingen vallen dus wel tegen, maar goed, we maken er hoe dan ook iets leuks van. Eerst dacht ik, moeten we 't überhaupt wel door laten gaan, met zo weinig animo, maar nu denk ik, in een kleine groep kom je misschien ook eerder tot een gesprek met elkaar enz.

De ‘harde kern’ is dus hartstikke welkom hier. Leuk! Neem maar mee, wat je lekker lijkt en waar je goed in bent. Ik maak wel een lekkere soep en belegde broodjes. We zullen heus niet tekort komen…

Tot zondag,

Mike

• Hinke

Hoi Mike, de animo is er denk ik wel, maar heel veel prikkers hebben (hadden?) al andere afspraken en/of verplichtingen zo te lezen.

Zoals ik ook al melde, ik ben dit hele weekend druk met helpen verhuizen en dat is iets wat je nu eenmaal moeilijk kunt verplaatsen:-)

In ieder geval wens ik jullie toch een hele fijn dag!!

groet, Hinke.

• Mike

Je hebt gelijk Hinke, - de animo is er wel. Had het verkeerde woord gebruikt.

Mike

• Hinke

Maakt niet uit Mike:-) Het is alleen jammer dat het zo uitkomt.

succes zondag, Hinke

• de Haan

Ik heb tot het laatste gewacht en ik kom wel.

• Marian

Ik heb er heeeel lang over nagedacht, maar ik vind het toch te ver.

Ik ben niet zo'n held met ver autorijden, dus ik doe het niet.

En openbaar vervoer vind ik al helemaal niks.

Ik vind het wel jammer, want ik zou Mike zijn tuin wel eens willen zien.

Voor degene die wel gaan, een fijne dag.

• Mike

Na de aanmelding van Jan en Wilma zijn we nu met z'n achten. Prima.

Ga morgen even kijken wat we nog missen qua lekkernijen en dit dan hier doorgeven.

Mike

• Teuni

Ik had ook nog het idee om aan jou te vragen samen te rijden. Als ik iemand bij me heb die kaart/borden kijkt zie ik het wel zitten. Toen ik naar jou tuin ben geweest heb ik ook al moeten zoeken, daar ben ik geen held in. Maar de weersvooruitzichten zijn niet zo goed lijkt het.

gr. Teuni

• Hinke

Even een tomtom lenen? Is echt ideaal, Bert weet er alles van:-):-):-)

Sinds een jaar of 3-4 hebben wij nu een navigatiesysteem, en ik voel mij daardoor veel zekerder, rijdt nu wel gemakkelijker naar onbekende adressen, waar ik anders in mijn eentje niet naar toe zou gaan.

En bij Mike binnen is het heerlijk zitten hoor, hij heeft naast een prachtige tuin ook een heel mooi huis:-):-) Bovendien valt het weer vaak heel erg mee, vind ik:-)

groet, Hinke.