Bijzonder bezoek

• Teuni

Ik kreeg zondagmiddag toen ik even in de tuin zat wel héél bijzonder bezoek. Ik had mijn fotocamera in de aanslag en kon hem gelijk vastleggen want hij was er maar even. Bij navraag op de site van Birdpix blijkt het hoogst waarschijnlijk een albino heggemus te zijn. Ik hoop dat hij nog eens terug komt. Het was een bijzondere waarneming moet ik zeggen.

gr. Teuni

• maria

Héél bijzonder, Teuni.Dit verdient een vermelding in de dagelijkse nieuwsbrief van Vroege Vogels!Dan kan heel nederland er van genieten. Overigens een aanbeveling waard, die nieuwsbrief!

Maria

http://vroegevogels.vara.nl/Stuur-uw-natuurfoto.195.0.html

• Hinke

Inderdaad bijzonder Teuni, heel leuk om zoiets in je tuin te zien!!

Hinke.

• Fred

Tis een kanarie.

• kuuk

Wat een mooie foto, prachtig zeg. En wat het ook is een heggemus of een kanarie, ik heb ze nog nooit gezien en prachtig is het zeker.

• maria

Ik denk dat ik het bij nadere beschouwing eens ben met Fred.Maar de foto blijft mooi en leuk voor de nieuwsbrief van Vroege Vogels.

Maria

• Teuni

Heb ik al gedaan Maria! gr. Teuni

• Teuni

Nee Fred, het schijnt zo te zijn dat een kanarie een dikkere snavel heeft en geen rode ogen. Deze heeft een meer puntige snavel.

gr. Teuni

• Katinka

Prachtig plaatje en bijzondere vogel. Vreemde vogel, maar wat het ook is, hij is prachtig!

• Mike

Hey, joh, kikken voor je Teuni! Geweldig. En dat je 'm ook zomaar kon vastleggen, - wat zal je hart sneller geklopt hebben in die minuut! Lijkt me idd een heggemus, - snavel, lichaamsvorm, ogen, - alles klopt. Gefeliciteerd met deze bijzondere shot.

Mike