Bijzonder bezoek

• Mike

Niet happen Teuni, Fred is maar wat aan het geinen.

Mike

• Johan

Super, het lijkt inderdaad wel een heggemus gezien zijn houding en snavel.

• Teuni

Dankjewel. Nou dat klopt. Even goed concentreren en scherpstellen want hij kan zo weer foetsie zijn. Ik heb 5 foto's kunnen maken waarvan deze het beste is. De vogel kwam even nog dichterbij in een boom, te dicht voor mijn lens, en teveel tussen de bladeren. Even aarzelde hij om naar het voederbakje te gaan. Toen was er een knierpend geluid vlakbij en weg was 't ie. Ik baalde daar wel van op dat moment. Maar goed, het is al heel toevallig dat ik daar zat met de fotocamera ingeschakeld.

gr. Teuni

• maria

Strooi eens wat zaden op die plek.Heggemusjes eten graag strooizaad.Wie weet komt hij terug.

Maria

• Teuni

Ik heb al heel lang strooizaad in een voederbakje en in een silo. Daar komen al bruine heggemussen op af. Misschien inderdaad ook vlak bij de vijver wat strooien, want hij heeft wel even uit de vijver gedronken.

gr. Teuni

• René

tis echt een witte kanari.

Een aantal collega's en dat zijn vogelaars bevestigden dit. Een albino heeft ook rode oogjes

• Teuni

http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=146487

Teuni

• Johan

René, met alle respect, een klein beetje vogelaar ziet meteen dat de snavel niet toebehoort aan een zaadeter zoals een kanarie, sorry voor je collega's :)

• Johan

Kijk maar eens naar de snavel van deze kanarie :)

• Teuni

Gisteren heb ik hem weer even gezien en vanmorgen ook. Hij verblijft hier echt wel ergens in de buurt. Ik hoop dat ik hem nog een keer dichterbij kan fotograferen. Vanmorgen was het nog vrij donker buiten en zat hij op de leibomen achterin waarop al meer licht viel. En dan op wit, hij viel enorm op. Heel apart .Ik stond net bij het raam in de keuken wat daarop uit kijkt. Ik zit niet de hele dag voor het raam hoor. :D

gr. Teuni