vogels voeren

• Jalos

Geen idee wat er hier tot nu toe doorgegaan is maar best veel.

Geniet dagelijks van de vele musjes en mezen die langskomen, hier bijna nooit vinkjes.

Gisteren zag ik het winterkoninkje in mijn voortuin, prachtig diertje.

• bert

Hinke,ik ben de Bert die bij je geweest is,de ouwe Bert zogezegd.:D

• Hinke

Ik had hem door Bert:-):-) En zet je nu voortaan er ‘ouwe Bert’ neer:D:D dan weten we wie wie is;-)

groet, Hinke.

• paula

Wat doe ik dan verkeerd?? Ik heb vanalles in de tuin hangen en liggen maar afgezien van een enkele tortelduif, zie ik hier geen vogels. Heb ook geen katten (meer). Vorig jaar had ik volop vogels in de tuin, dit jaar practisch geen enkele. Snik:(

Paula

• bert

Nou dan ben ik jonge bert. Voel ik me weer jonger dan ik ben. En ik blijf voeren en af en toe op prikbord schrijven of reageren. Groeten jonge Bert.

• Jalos

Hangt ervan af hoe je tuin eruit ziet Paula, de meeste vogels willen toch graag hoge plekken om te zitten en mogelijkheden om snel weg te kunnen vluchten bij gevaar struikgewas e.d.

Ook hier is het wel eens drukker geweest in de tuin maar ik heb een kleine tuin maar wel een paar bomen erin en coniferen, struikjes e.d. maar mijn achterburen hebben heel erg hoge bomen in hun tuin ( en ook grote tuinen ) hun bomen zijn 6 m+, geen idee hoe hoog precies maar zij zijn aan het kappen geslagen dus er is niet veel hoogs meer en dat merk ik ook weer direct in mijn tuin. ( minder drukte )

• Miepje

Het kan aan mij liggen maarnu snap IK er niks meer van,…

Ik dacht “deze” Bert te kennen maar die zie ik niet als OUWE Bert,…

Zo oud ben je toch ook weer niet?

hihi

*D Miepje

• paula

De tuin is niet veranderd. Klein, dat wel. Maar wat wél zou kunnen is dat we sinds 2 jaar aan de achtermuur van het huis een afdak hebben gemaakt. Zou ze dat misschien afschrikken? De ruimte onder het afdak wordt wel gebruikt als slaapplaats volgens mij want er ligt elke morgen verse vogelpoep. Ik laat het liggen, tot van het voorjaar, dan gaat de hogedrukspuit er over heen.

Paula

• bert

Valt wel mee Miepje,met oud bedoel ik al jaren aanwezig op dit prikbord.

Groetjes van een niet al te oude Bert.:):)

• Margriet

Toch is het niet zo moeilijk……

“Onze” Bert is Bert (info) en “boerderij” Bert is Bert zonder (info).

Gr. Margriet. ;-)