Hee Limbo's en Brabo's!

• dinie60

het gaat wel goed komen hoor ,niet de moed laten zakken gisteren was het het hier geweldig lekker weer,nog even dan ga ik de tomaten uit poten,het is allemaal nog vroeg in het jaar vorig jaar waren de camelia,s bevroren nou moeten ze nog gaan bloeien,nog even geduld,alleen de helleborus bloeit volop maar de rest doet nog niet veel.allemaal veel sterkte de komende maand.groeten dinie uit ospel limburg

• Miepje

Nou hier omstreken Breda..

wéér sneeuw…..

En na dat waterige zonntje van gisteren had ik zo gehoopt vandaag lekker even in de tuin tekeer te kunnen gaan…..

Ik denk maar zo… dat hou ik dan nog tegoed….. (al denk ik Dát nu ook al weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang)

• Margriet

Hee Miepje!

Ik zou je nog een kaart sturen of heb ik dat ook echt gedaan? Ik ben zo druk als een klein baasje en ik ben vergeten of ik hem nou wel of niet gepost heb………

Het ging over……:D Gr. Margriet.

• Miepje

Heej MarGrietje!

Ja ik wilde nog nog mailen (daarover en nog in antwoord op je mail van… mei 2012?? Schaam schaam)… bedankt!

Moeten binnenkort een keertje telefoonnummers uitwisselen… heb dezelfde als jij tegenwoordig :D

• Margriet

O ja, nee Mieperdepiep, ik weet het weer. Ik mailde je over de meeting bij Mike en jij lag lekker te bakken in een zonnig oord. :-)

Ik heb je nummer hoor. Geef me maar een whatsappje als je wat te melden hebt. ;) Staat in je foontje. Leuk ding he? Ben er helemaal blij mee.

Groetjes, Margriet

• Miepje

Maar ik heb jouw nummer niet…. :(

x

• Margriet

Ik zit in je berichten via I-message. En mijn foon staat op de website. :-)