Heerlijk dat gemopper. Ik doe er graag aan mee. Dit is toch niet normaal, het is bijna april. Ik wil de tuin in!!!!!
Margriet, een tip voor je echtgenoot: neem zonnepanelen.
Ria
Hoi Margriet,
Ik voel met je mee hoor,ik ben er ook helemaal klaar mee.
ik zag net op Jan Visser's weersite dat de komende 6 dagen nog niet veel soeps is de wind wordt na het weekend wel minder.
ik krijg hallucinaties van palmstranden, terrasjes aan het water,een glaasje wijn 's avonds buiten,en ik wil met mijn handen in de tuin werken!!
Ik zie net dat de gevoelstemperatuur in st pancras -6 is.
Vandaag hebben die zonnepanelen dus heel wat energie opgewekt!! Ik heb ze zelf niet en ben ook niet van plan ze aan te schaffen. op mijn leeftijd haal je dat er toch niet meer uit.Maar de zon heeft mij wel energie gegeven, ik heb heerlijk een paar uur buiten gewerkt.Wel een koude wind, maar daar kan ik in mijn boswachtersjas wel tegen.
4 graden, Anneke? Bofkont. Het is hier niet boven de drie geweest. En in de schaduw bleef het onder nul. Het was echt guur, gemeen guur. De wind is nu gaan liggen, gelukkig.
Ik wens je heel snel hoge temperaturen toe, Anneke. Ik weet dat mijn probleempjes niet opwegen tegen je lichamelijk ongemak. Daar schaam ik me voor. Ik heb liever dat jij warme botjes hebt dan dat ik grote planten heb straks.
Ik stop met mopperen. En als ik wil mopperen ga ik op mijn handen zitten. Die planten komen wel. En ik heb nog wel ergens een kast die nodig in de verf moet. Ik wacht, ik wacht lijdzaam af. Pffffff, moeilijk….ik wil nu alweer gaan mopperen. Maar ik doe het niet. Ik ga proberen om elke dag iets positiefs te zien. (nog geen luizen, jeeeejjjj)
Groeten, Margriet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?