Facebook-groep gestart

• Margriet

De facebook groep heet Tuin en Planten. Het is een besloten groep, dat betekent dat iedereen kan zien wie er lid is en iedereen kan de groep vinden maar niet-leden kunnen geen berichten lezen.

De groep kan naar geheim worden gezet als we zo'n beetje compleet zijn.

Ik weet niet precies of ik mensen moet uitnodigen of dat je kunt aanmelden. Stuur anders gewoon even je FB naam naar mij via privebericht dan kan ik je toevoegen. (als je dat wilt, uiteraard)

Ik geloof dat ik de ballotage commissie in mijn eentje ben, haha. (dus wees lief, hahahahaha)

• Paula

Leuk Margriet! Privè bericht komt eraan

Paula

• karin70

Leuk, ik heb je net een pb gestuurd.

• maria

Succes gewenst met het besloten facebook clubje.:) Het feit dat niet leden de berichten niet kunnen lezen doet voor mij de deur dicht.Ik heb nooit van elitaire clubs gehouden.

• ann

Margriet ik heb je een PM gestuurd.

Ann

• loes

succes ermee

grts

• Margriet

Speciaal voor jou gedaan, Maria. Zodat je privacy gewaarborgd blijft.

• ien

ook ik heb je een pb gestuurd,,

• kuuk

heb nog geen account bij fb maar ga hem dus wel aanmaken, moet me er wel even in verdiepen, dat ik verder alles afsluit enzo.

heb ik eindelijk foto's leren plaatsen…..!!!!! >:D<:D

• Margriet

Sturen jullie maar een vriendschapsverzoek naar mij, dat lijkt me het handigst:

Gera Margriet Kortenoeven (daar is er maar eentje van)

Ik heb Paula, Anly, Ien en Jannevrouw al een vriendschapsverzoekverzoek gestuurd. Anneke is al lid, die zit er al in.

Karin kwam vaker voor en Bert (boerderijbert) kwam met zijn achternaam ook heel vaak voor, kon dus de goede nog niet pakken. :-) Dus Karin en Bert nog even verzoekje sturen svp naar mijn FB naam.