hoeveel kleuren blauw ?

• loes

ik heb momenteel veel blauwe bloemen en toch oogt het geheel absoluut niet blauwig.

• martine

Mooi hoor, er is zo'n enorme variatie, ik hou ook erg van blauw!

• linda

Veel mooier dan 50 tinten grijs;-]

• margreet

mooi al die tinten blauw! Ik hou er wel van, gemengd met wit/rose/paars.

• loes

dat zijn ook zo'n beetje de kleuren die hier te vinden zijn. mischien saai, maar in zo'n kleine tuin moet het niet te bont worden. de natuur weet geloof ik ook wel het best wat samen gaat want planten die uit de band springen, verdwijnen gewoon

• Margriet

Mooi, wat bloeit er al veel bij jou!

• loes

ja, het verbaasd mij achteraf ook. iedere dag is er wel iets nieuws. alleen de clerodendrum en plumbago zijn nieuw gekocht - dus door de kweker al zo vroeg tot bloei gebracht. de plumbago kostte maar een euro, dus die heb ik op een heel beschut plekje in de grond gezet en aangezien hij nog lange tijd heeft om te aarden, wil ik kijken of hij ietwat van vorst kan verdragen. er wordt beweerd van wel. de rest doet het helemaal zelf.

• ann

Prachtig Loes. Het valt me op dat blauwe bloemen een grote aantrekkingskracht hebben. Blauw is ook een van mijn favorieten en daar zijn zoveel kleurnuances in.

Ann

• Paula

Wauw Loes, mooi al dat blauw. Ik ben er gek op!!

Paula

• cowi

oh wat is dat mooi!! al die verschillende kleuren blauw. Ikzelf val ook altijd op die kleur,en dan in combinatie met lila-paars en roze, en met wit ertussen om die kleuren nog beter uit te laten komen.

loes prachtige foto,s. gr. cowi