Grappig Margriet, klopt helemaal. Wij aten vroeger aardappelen, groenten en vlees, soms een keer nasi of bami of macaroni. Ondertussen eten we al jaren geen vlees meer, wel nog vis maar ook heel veel verse groente. Sinds kort heb ik een abonnement op een groentepakket, kan ik halen bij de boerderijwinkel bij mij in de buurt. Biologische groente, wat ik de afgelopen weken al gegeten heb? Sommige dingen nog nooit van gehoord, Mizuna bijvoorbeeld, lekker als salade maar ook als ‘andijvie’ stamppot met banaan, kaas en gebakken uitjes:D Zelfs mijn moeder van 87 vond het een handig en lekker recept, al gebruikte die dan gewoon andijvie en ik de mizuna. (overigens een recept zonder korinader)
Maar een salade van o.a. mango,ananas, komkommer en verse koriander is heerlijk, daar kan echt geen poeder koriander in.
We kunnen wel een kookrubriek beginnen:), er kwamen hier eerder ook wel eens lekkere recepten voorbij!!
Maar ik moet eerst kijken of ik nog ergens weer een plantje koriander kan vinden of zaadjes.
Hinke.