onderhoud

• maria

Ik geef ook de voorkeur aan startpagina. Maar mocht dit verdwijnen, dan is die groeninfo volgens mij toch een goed alternatief. Als alle vaste bezoekers van startpagina dan naar groeninfo gaan kan het daar ook best gezellig worden.

• plantadvies

Wordt daar nooit gezellig maria. Menig keer met de moderator (Martijn Blokzijl) daar in de clinch gelegen. Ook al gaan we met zijn allen daarheen, het blijft een k….site. Tja plantadvies moest even haar gal spuwen. Wat een ongelofelijke pannenkoeken zitten daar. Ik ben zelfs op facebook en op mijn eigen site ontzettend door ze lastig gevallen. Men wil graag het vaste groepje behouden en zelfs dan vallen ze elkaar aan. Zo…en dan nu de tuin in even onderhoud plegen.

Plantadvies

• Carin64

Ik lees daar ook wel eens mee en daar zitten zeker een aantal mensen met veel verstand van zaken. Is wel eens gekissebis, soms terecht, soms onzin, maar ik vind het wel een leuk forum juist vanwege de grote deskundigheid van ene greenconnection en een tuinprins. Zitten goed in de planten en struiken.

• maria

Och, ik kom daar nu al een poosje, beantwoord ook wel eens vragen net als hier en heb tot nu toe geen nare ervaringen gehad. Ik meen me wel te herinneren dat er iets met jou was, maar weet niet meer wat dat was. Maar dat soort dingen is een van de redenen dat ik voor prikborden nooit mijn normale emailadres gebruik..

• plantadvies

Ik heb nou eenmaal mijn e-mail op mijn site staan voor klanten en info. Maakt ook niet uit maria. Ik blijf lekker gezellig hier.

Plantadvies

• plantadvies

Brrrrr greenconection (td)

• maria

Een volgende keer dus niet onder je bedrijfsnaam op een open forum gaan!!

• anja

Jullie kunnen je toch ook bij Margriet aanmelden?

Dat is heel leuk.

• plantadvies

Aub maria ik zit daar al jaren. Als ik nou reclame maak. Maar voor mij is dit toppic wel gesloten.

• loes

nee, anja. ik zit niet op facebook en ik wil op een leuk forum waar iedereen zijn steentje aan kan bijdragen. we zien regelmatig dat er deelnemers zijn die al lange tijd alleen maar meelezen en dan toch de stap zetten om actief deel te nemen. als ik berichten van bijv. 3 jaar terug lees, dan zie ik ook namen die hier al lang niet meer voorkomen, dus vernieuwd het zich regelmatig. dat is toch de bedoeling, dat iedereen mee mag doen ? fijn dat margriet's clubje ook gezellig is. dat is alleen maar positief. zo zullen er nog wel veel meer groepjes zijn waar wij het bestaan niet van weten. jammer dat hier de indruk gewekt is dat het prikbord ten einde is. ik ga er van uit dat de organisatie van startpagina een hele klus is en dat er zeker af en toe aan gesleuteld moet worden.

grts