onderhoud

• Carin64

Een beetje kinderachtige reactie, plantadvies. Ik heb het over de voor iedereen die daar meeleest evidente grote deskundigheid van die persoon en overduidelijke grote eigen ervaring op het gebied van planten. Of hij/zij plezierig in de omgang is, daar heb ik geen mening over.

• plantadvies

Ik vraag ook niet om jou mening carin. Die geef je namelijk zelf ook zonder dat ik daar naar vraag. (Is wel eens gekissebis, soms terecht, soms onzin) . Lijkt me wel weer genoeg gezegd.

• Carin64

Ik wist niet dat ik alleen met jouw toestemming een mening mocht geven over een tuinforum? :)

• loes

ik hoop niet dat we nu de kant van dat andere tuinforum op gaan - tuinaarde erover aub :S

• plantadvies

Precies loes, want dit blijft doorgaan.

• Carin64

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje vervelend. Nu wordt gesuggereerd dat ik een discussie voortzet, terwijl plantadvies een onnodig negatieve reactie op mijn post zet.. In mijn post, waarin ik een mening geef over een ander forum, refereerde ik niet aan haar kennelijke geruzie op een ander forum, maar haar reacties hier zeggen mij genoeg over die kennelijke ruzie.Sorry dames, maar hier krijg ik een vieze smaak van in mijn mond.

• anja

Moet dit nou?

Hier staat gezelligheid op de eerste plaats!!

Laten we het dan zo houden.

Er is al genoeg rottigheid in de wereld.

• Margriet

Zolang Startpagina blijft, blijven we lekker hier. (hallo allemaal, ik ben weer terug uit Frankrijk :-))

En anders zijn er genoeg uitwijkmogelijkheden. We weten nu van Groeninfo, van Facebook, we kunnen elkaar weer vinden als het hier mis gaat. Dat is belangrijk, lijkt me.

Verschillende plekken op Internet, allemaal tuinliefhebbers. Hoe meer hoe beter. :-)

Gr, Margriet.

• kuuk

(tu) :)-D (tu)

• linda

plantadvies Schreef:

——————————————————-

> Brrrrr greenconection (td)

Idd brrrrrrrrrwat een ongeduldig sacherijnig mannetje is dat zeg!!!

Verwacht binnen 1 uur dankjewelletjes na het beantwoorden van een vraag.

Die moderator is ook vreselijk.

Linda