nieuwe tuin ( eigen ontwerp)

• cowi

bijgaand een paar foto,s van mijn nieuw ontworpen tuin. De tuin is 4.50br. en 10 mtr.diep. De tuin is precies geworden zoals ik het in m,n hoofd had . Ik heb eerst op papier uitgerekend hoeveel tegels ik nodig had voor de totale oppervlakte van de tuin,daarna de plantenbakken ingetekend en de plantenbak voor de seringenboom.De borders ( hergebruik) heeft mijn man en schoonzoon geplaatst. Zand en grond en puinafval zijn af-en aangevoerd door mijn kleinzoons en schoonzoons. De tegels zelf zijn neergelegd door een ( bevriende ) stratenmaker.

Ikzelf hield in de gaten dat alles precies werd uitgevoerd zoals mijn tekening. We zijn er wel een ruime maand mee bezig geweest.

Ik ben heel blij (ook mijn man) dat alles zo geworden is. Het is nu een soort patio geworden,heel knus en overzichtelijk.

groetjes, cowi

• kitty

Cowi, ik ben niet zo van veel tegels, maar ik moet zeggen dat het er heel gezellig en mooi uitziet. Fantastisch dat jullie dat met elkaar gedaan hebben en dat jij zo'n duidelijk idee had. Geniet er van!

Kitty

• loes

zo cowi, dat ziet er heel leuk uit. nou, dat noem ik geen tuin vol tegels ! vaste border en dan lekker veel potten naargelang je mooie potplanten tegenkomt. fijn dat de klus weer geklaard is en je nu verder gewoon kan genieten. en natuurlijk dat het precies is wat je in gedachte had.

grts

• anneke Im

Het ziet er leuk uit en heel veel werk verricht..maar net zoals kitty is dit niet mijn soort tuin.

Gelukkig heb jij nog wat planten in potten ook staan. Als jullie er maar gelukkig mee, en in zijn dat is het belangrijkste . Dat met je familie samen doen is al heel heel fijn..

genieten van je tuin en groetjes Anneke

.

• anja

Dat heb je goed gedaan.

Ziet er gezellig uit.

Knap van je.

• maria

Die vloer kun je bij droog weer gewoon stofzuigen (geen grap hoor!) Dat doe ik ook met de bestrating om het huis. Is minder inspannend dan vegen

• Margriet

Cowi, je zult zien wat een lol je hebt omdat het nu overzichtelijk is geworden. Je kunt dit goed bijhouden. Zorg aan je planten besteden. Niet meer het najagen van vele soorten maar je beperken en daarvan enorm genieten!

Je zou bij mij anders verwachten maar ook hier is de achtertuin enorm veranderd. Ik geniet van alles wat daar groeit en bloeit. Ik kan het ook bijhouden, met al het werk van de kwekerij erbij. En dat is pas echt genieten.

• kuuk

Dat wordt genieten bij jullie. Mooi geworden zeg. Een mooie schutting ook, niet zo massief. Je zal nog wel heel druk zijn met alles voorzien van water, maar ja dat ben ik ook in m'n tuintje :D.

• martine

Veel plezier met je nieuwe tuin!

• Annelies

Wat fijn dat het precies zo geworden is als je voor ogen had Cowi, het ziet er lekker overzichtelijk uit zo. En nou maar lekker genieten van jullie nieuwe tuin :)

Gr.