nieuwe tuin ( eigen ontwerp)

• n

Dat ziet er mooi uit. Zeker als je niet te veel werk aan je tuin wil hebben.

1 Kleine opmerking: ik zou de tafel en de stoelen wat meer vrij neerzetten. Dan heb je ook niet zo'n relatief kaal middenstuk.

Nina

• Goof

Ik vind het mooi zo,en het is jou smaak ,dus geniet er van.

Goof

• plantadvies

Kijk zo ken ik cowi. Helemaal naar eigen ontwerp en eigen smaak. (tu) Prachtige borders in paars, roze en wit. Complimenten. Geniet heerlijk van de tuin en super dat je dit naar eigen inzicht met behulp van je man en schoonzoon zo hebt weten realiseren. Lieve cowi, zou je me eens een berichtje kunnen sturen. Ik wil graag wat foto`s van jou, je ontwerpen en je tuin op me site zetten. info@plantadvies.com

• cowi

plantadvies wat een leuke reactie. Bedankt hoor. ::o Alleen de laatste regel begrijp ik niet. Wil je me dit nog even uitleggen? \

vr. gr. cowi

• plantadvies

Ik heb een eigen site en zou graag daar wat foto`s willen plaatsen. Van de tuin, je ontwerp en de uitleg hoe je op het idee bent gekomen tot dit ontwerp. Als je me mailt kan ik meer uitleg geven en ook waar je me website kunt zien. Ik mag deze hier niet noemen want dat is toch reclame maken. Mail me maar eens naar info@plantadvies.com

Groet Jolande

• Hinke

Mooi overzichtelijke geworden Cowi, leuk hé om zelf zoiets te bedenken en uit te voeren, dat vind ik ook het leukst om te doen. Op dit moment ben ik nog niet aan een kleinere tuin toe maar wie weet ooit, dan wordt het ook een patio idee denk ik. Voorlopig blijf ik nog even in mijn wildernis:-)

Ik ben trouwens net weer thuis van 2 weken klussen en poetsen bij/in het ‘nieuwe’ huis van jongste zoon. De eerste dag (een zondag) dat we er waren was er nog geen gas en elektra, fijn kon ik me heerlijk uitleven in de tuin:-). Na al het onkruid verwijderd te hebben bleven er nog wat rozen, dille, een hortensia en een te grote niet mooie Rhododendron over. Die hebben we eerst maar laten staan tot de jongelui weten wat ze met de tuin willen. Na 5 jaar een appartement met alleen een loggia is dit genieten voor hen en voor mij:-) We konden elke dag buiten koffie/thee drinken en eten met uitzicht op de sloot met dotters en waterlelies die aan de tuin grenst en het weiland daarachter met vogels, koeien, hazen etc. en dat in de randstad, prachtig!!

En nu weer thuis, het gras (te) lang en de tuin een wildernis, komende week eens kijken of ik weer wat orde in de chaos kan scheppen maar eerst…….. uitrusten…ppff:-))

Hinke.

• cowi

nou hinke jij bent ook een bezige bij als ik dat allemaal lees, maar ik begrijp dat je je helemaal kan uitleven in de tuin van je zoon. Dat is toch heerlijk. Het werkt aan twee kanten. Je zoon blij met zo,n moeder,en jij hebt weer de voldoening om de tuin onder handen te nemen en ziet dat het opknapt.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties over mijn tuin. Ikzelf loop s,morgens om 7 uur al in de tuin (tje) en geniet iedere keer hoe het is geworden. Ook s,avonds met dit mooie weer is het prachtig.

gr. cowi

• Manda

Ziet er echt gezellig uit hoor !

• Johanne14

Dag Cowi,

Mijn complimenten voor uw nieuwe tuin. En dat naar eigen plan, geweldig. Wat zult u genieten.

Ik ben bij uw foto's terecht gekomen omdat ik een oproepje heb geplaatst hierboven i.v.m. nieuwe aanplant om mijn tuintje rollator“vriendelijk” te maken. Maria reageerde daarop en gaf mij de tip bij uw foto's te gaan kijken.

Nogmaals, heel mooi.

Met vr.groet,

Johanne