foto's tuin

• Rene

twee jaar geleden ben ik nadat de verbouwing van ons ‘nieuwe’ huis klaar was begonnen aan de tuin die helemaal kaal was.

hier wat foto's hoe het er nu uit zien

• loes

dat ziet er mooi en gezellig uit. als je met een lege ruimte begint, vraag je jezelf wel af hoe het ooit iets moet worden, maar dan zit je ineens in een heerlijke oase. geniet ervan

• anneke Im

wat ziet dat er leuk uit Rene

alles zelf gedaan ?

Leuke beplanting en zo gezellig vol.,Dit is genieten voor jullie ,zeker met deze zomer !

groetjes Anneke

• Rene

Het ontwerp heb ik zelf gemaakt. De bestrating heb ik aanlaten leggen. De vijver en het plantenrek aan de muur heb ik weer zelf gemaakt.

Een aantal planten had ik van mijn oude tuin opgepot in afwachting van de aanleg.

• anneke Im

ja dat weet ik nog, jij woonde in of bij alkmaar toch?had jij gen schaduw tuintje daar? nou je heb hier wel meer plaats en meer zon dacht ik mij te herinneren .

genieten hoor voor jou ,groet Anneke

• Rene

Ja ik had een schaduw tuin, (Leuk dat je het nog weet).maar wel veel groter dan mijn huidige tuin. Gelukkig heb ik iets meer zon, maar omdat de tuin een beetje ingeklemd zit tussen twee huizen heb ik niet de hele dag zon. Maar dat vind ik niet zo erg hoor, voor elk plekje is wel een plant te vinden. Ik heb zandgrond dus de hele dag zon zou weer voor hele andere problemen zorgen.

• n

Heel goed gedaan! Wat een hoop kijkplezier en slimme indeling. Hulde.

Nina

• Goof

Dat ziet er erg mooi en gezellig uit.

Goof

• anja

Dat heb je heel mooi gedaan

• Hinke

Ziet er echt fantastisch uit. Met die veranda erbij, heerlijk!! Heel mooi gedaan alles, ook dat grijs van het hout met de grijze stenen.

Hinke.

Die een hele drukke zomer heeft gehad en haar tuin is een chaos:S:-)