Prachtig zeg. Daar is goed over nagedacht en nu dus genieten!
De bestrating bij de vijver had ik hetzelfde gehouden. Straalt rust uit. Op de schuur/veranda zou nog wat bloembaken kunnen neerzetten met bloemen en wat dacht je van wat clematissen daarin die naar beneden hangen. Wordt weinig gebruikt dus juist zo leuk. Een geschikte clematis is bv de `Jouinana Praecox`en andere clematissen uit de Heracleifolia, en de Patens Groep. Ik mis net even daar wat kleur. Verder zie ik grassen, acers en bamboe, plus een beeld uit de Japanse sfeer. Ik zou daar meer een eenheid in brengen. Het komt wat onrustig over. Maar……verder commplimenten voor de kleur van de schuur/waranda. Die hoort bij deze tuin. En een tuin waar de beplanting er prachtig bij staan pas na twee jaar is een compliment waard.
Plantadvies
Beste Planadvies,
Het grote grijze vlak van het terras oogt juis heel rustig en ik heb hier voor gekozen omdat het een andere functie heeft dan de andere bestrating wat vooral een transport functie heeft. Daarnaast echoot het het platte vlak van het water. Sommige planten in potten zou ik zelf niet gekozen hebben maar voor verjaardag gekregen. En om dat dan zo maar weg te doen is ook weer zo wat.
Je tip om op de schuur plantenbakken te zetten vind ik geweldig dank je daar voor.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?