Hij is hier denk ik wel van zijn knolletje gewaaid want ik niets gehad van hem.
Eén van mijn 2 rozenbogen heeft de storm niet overleefd en daar moet een nieuwe voor komen. Ik heb er al eerder één op marktplaats gekocht en zo'n zelfde ga ik nogmaals ophalen.
Verder houden we de plaatsjes en het gras vrij van bladeren en gaan we beginnen met wat buitenverlichting aan te brengen voor de kerst.
Het is niet eerder zo druk gewest met vogels in de tuin die op het voer af komen; ik kan daar erg van genieten!
Gisteren gelijktijdig een groene halsbandparkiet, bonte specht en groenlingen in mijn stadstuin.
adventskrans gemaakt en deze krans voor op tafel met een paar wilde gieserman door de kaars was gehaald
ik heb dit gedaan begonnen op woensdag 11 december de kerstversiering, de huisjes op gezet voor de kleinkinderen en de boom
zijn samen druk bezig geweest ook met heel veel verjaardagen in ons gezin.en sinterklaasfeest.
stil zitten is er niet bij maar wel op tijd rust.
groeten Anneke
de krans ziet er erg mooi uit.
en je kerststadje ziet er ook al zo leuk uit.
weet je dat ik nog helemaal niets heb staan aan kerstspullen.
misschien slaan we dit jaar over.
ik heb ook helemaal geen zin en dat komt eigenlijk zelden voor.
normaal heb ik 6 december de kerstboom al staan zelfs die staat er niet.
Vorige week of nee het was die week ervoor al: takken aan het afzagen geweest en snoeien. Kan nog mooi als het niet vriest.
En dit weekend de kerstboom gezet.
Hij “viert” al zijn 4-de kerst met ons. We hebben hem gekocht met kluit en in een pot gezet.
De eerste zomer had hij het zwaar, stond niet helemaal op de juiste plek.
Nu loopt hij elk jaar iets meer uit en doet hij het goed.
In november rijden we hem uit de tuin de garage in en na de kerst mag hij daar weer naar toe.
Hoop dat we hem ook volgend jaar enz weer kunnen gebruiken!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?