Het is gelukt annekeim

• loes

hoi marja - jij boft maar weer met dit fantastische weer op je vrije dag  !!

ik had nog het eea te doen buiten en het was alleen maar genieten.     morgen nog wat terracotta potten schoonboenen en opbergen.     laatste bollen in de grond en daarna wachten we maar af wat dit najaar ons brengt.    

grts

• loes

sorry martine, zonnetje was zeker in m'n bol geslagen, of het wijntje aan de einde van de heerlijke buitendag.    ik ga snel weer verder met mijn werkzaamheden in de tuin.    voelt altijd goed als alles netjes opgeruimd is voor de lange winter, hoewel hij op deze wijze niet zo heel lang kan duren.   

• martine53

loes

sorry martine, zonnetje was zeker in m'n bol geslagen, of het wijntje aan de einde van de heerlijke buitendag.    ik ga snel weer verder met mijn werkzaamheden in de tuin.    voelt altijd goed als alles netjes opgeruimd is voor de lange winter, hoewel hij op deze wijze niet zo heel lang kan duren.   

Hoi Loes, maakt niet uit meer hoor! Net klaar met de schuur opruimen, moest alle potten en gereedschap eens nalopen. Nu zo weer verder:  onkruid gaat gewoon door met groeien! fijne dag !

martine53