Onbeschoft??

• jeltje kosters

Dus dat valt reuze mee met die leeftijd, en wat is leeftijd? Het leuke van tuinieren is dat het voor jong en oud is en dat de leeftijd daardoor wegvalt. Ik ben zelf nog net geen vijftig, als ik het opschrijf krijg ik toch al de kriebels voor dit heugelijk feit wat ik eind van het jaar kan vieren.

groetjes Jeltje

• Hibiscus

En Hibi is 37 lentes jong.

• anja

hallo tim.

wat leeftijd. ik ben 54 en begin nu weer lol in het tuinieren te krijgen.

een nieuwe tuin aanleggen is heel leuk werk ook op deze leeftijd.

het uitzoeken van bloemen is gaaf werk.

en bezoek ook regelmatig deze site.

erg leuk en goed advies en het is leuk om met tuinliefhebbers te praten.

nu ik dit zit te typen is het donker en het regent aardig maar mijn dag kan niet meer stuk.

dus leeftijd om te tuinieren maakt niet uit.

groetjes anja

• karin

ik ben 38 jaar, maar heb in mijn omgeving weinig tuinierders van mijn eigen leeftijd, wat ik toch wel heel jammer vind.

• harro

ben bijna 64,, en vind het heerlijk in de tuin te werken, kan het helaas niet echt goed meer .en dat is erg voor mij,, maar geniet volop van m,n tuintje.

prik hier ook wel mee, en lees elke dag hier de berichtjes

• harro

maar vergeet nog,, we zouden allemaal ff ons snoetje in het smoelenboek moeten zetten,

• Miep

deze Miep is 39 en tuiniert al van zeer jongsaf. Manlief is een nette tuinder (rechte heggen, schoffelen maar…) en ik rommel wat af (ach, een leuke zaailing sparen…)

• Tim

Kijk eens aan, dit is nou zo leuk hier. Je vraagt iets en je krijgt van iedereen antwoord. Heerlijk en de gemiddelde leeftijd valt dan toch weer mee. Ben in deze buurt ook ongeveer de enigste “jongere” die wat aan het tuinieren is.

Groet

Tim

• marian

Ik ben bijna 63;en ook ik vind tuinieren geweldig.Groetjes oma Marian

• martine

En ik ben 55 en hoop nog heel lang te tuinieren, daar blijf je jong bij!