Onbeschoft??

• Goof

Dan zal ik maar niet achterblijven,ik ben72 en tuinier al vanaf mijn 10 jaar.

Goof.

• Kees

Ik ben 68 jaar en al vier keer opa dus ook de jongste niet. Heb sinds 2005 een comp.

en vond deze leerzame site.Ben ook al een poosje tuinliefhebber, heb geen tuin maar wel een flink terras en dat is ook leuk.

Kees.

• Brigitte Verkuijl

He Tim, is je nooit geleerd dat vragen naar de leeftijd onbeschoft is? :D

Haha jij vraagt het en ik dacht het wel eens. Ik ben 34 jaar en prik hier nu ongeveer 3-4 jaar . En het leuke van dit bord is ten opzichte van andere is dat je hier geen ruzies aantreft en men elkaar in de waarde laat. Daarom prik ik hier erg graag. En kom ik elke dag kijken en leren, iets wat ik veel gedaan heb als groentje:D

• paula

En ik ben 58 :) Prik hier nu zo'n 3 á 4 jaar. Heb deze pagina zelfs als mijn startpagina ingesteld.

Paula

• Marian

Is gebeurt Ien.

Vond het wel een leuk idee.

• kuuk

Hai Tim,

Leuke vraag. Ik ben nog net 53. En je vraag er wel niet om maar ik zal 't toch verklappen. Ik tuinier sinds mijn man in zijn ijver om me te helpen alles wat groen en lager dan 10 cm. was uit de border geplukt heeft. En toen wist ik het zeker: Kuuk je moet die tuin echt zelf doen. Maar heel veel weet ik er nog steeds niet van vandaar dat ik dagelijks even dit prikbordje lees…

• Margriet

Hoi Tim,

Goed dat je tuiniert. Dat hebben we meer nodig.

Ik ben 43 en ben verknocht aan planten en tuinieren sinds mijn 25e. Toen kregen we onze eerste echte tuin.

Maar daarvoor kweekte ik al tomaatjes en eenjarigen op een balkon.

En nu kweek ik alles wat los en vast zit. ;-)

Gr. Margriet.

• marja

Ben op ongeveer m'n negende met een schooltuintje begonnen.

Zo'n meer dan vijftig jaar geleden.;)

Tuinieren is voor alle leeftijden en het leuke is,je kan het naar elke leeftijd

of handicap aanpassen,hihi.

Het ontspant je heerlijk!!En ja,dit prikbord,doe ik ongeveer zo'n vijf jaar aan mee.

Harstikke gezellig.

Hoop dat je nog tot je 100ste mee doet.:-)

Groetjes oma grannie

• Renate

Ben 68 jaar lees hier iederen dag, Leer er heel van.

groetjes Renate

• Jalos

En ik ben 33 jaar en prik hier nu zo'n 4 jaar mee.

http://onzetuin.web-log.nl