Onbeschoft??

• Marian

Was even vergeten hoe een mooi web-log jij had. Geweldig, waar haal je de tijd vandaan?

• carla

En ik ben 46 jaar en tuinier zo ongeveer vanaf mijn 19e denk ik.

Ik vind dit een heerlijk prikbord waar je zoals je ziet bijna alles kunt vragen en dan ook nog eerlijke antwoorden krijgt.

Heb hier veel geleerd en lees hier dagelijks en prik zo af en toe.

• elfje

ik ben 42.

• ann

Ik ben 54 en ben al vanaf mijn 16 met tuinieren bezig en vindt het eigenlijk steeds leuker worden. Heb zelf een cursus tuinarchitectuur gedaan. Prik hier nu bijna 2 jaar mee.

Ann

• Mike

En ik ben 48 en tuinier sinds m'n 3e levensjaar. Verknocht aan planten en al heel lang verslaafd dus.

Mike

• christine

Ik ben 68 en volgens mijn Moeder liep ik met anderhalf al met “de handjes op de rug”elke ochtend door de tuin! Heb door alle verhuizingen zo'n 6 keer een nieuwe tuin aan moeten leggen, wat ik het leukste werk vind. Als hij na een jaar of 5-6 volgroeid was, ging ik hem helemaal omgooien en totaal veranderen! Heerlijk, alles op de bonnefooi! Woon nu 9 jaar in dit huis en 2jaar terug is (denk ik) wel zo'n beetje de laatste varandering geweest. Ben er nog steeds mee bezig. Mijn geweldige natuurlijke vijver moest helaas weg, de kikkers komen nog steeds kijken waar hun paradijsje is gebleven! Alle keien, die ik zelf in de bossen verzameld heb, dat mocht toen nog, zijn naar mijn dochter-gelukkig. Ik rommel eigenlijk maar wat aan, hou van een beetje wilde tuin. Maar dat loopt wel eens uit de hand, dan mag manlief met de takkenschaar het groffe werk doen. Ik heb 11 kleinkinderen en een paar hebben ook die liefde voor de natuur, gelukkig.Ze zitten vanaf hun 6e bij het wereldnatuurfonds, etc.etc. Eentje zit er zelfs nu op de Middelbareschool voor groen en dieren. Ze brengen ook allemaal stenen en schelpen mee als ze naar andere landen zijn geweest op vakantie.We hebben heel veel plezier van ons nu kleine tuintje van ongeveer 60 vierkante meter. Ik heb wel een klein vijvertje in zo'n houten halve ton. groetjes Christine.

• Ben

Ik ben 60 en lang geleden “schooltuinmeester”geweest, later oa boomkweker en hovenier, en altijd ook tuin- en plantenhobbyist gebleven.

gr. Ben

• janet

tja ik ben 45 en sinds mijn 1e tuin 15 jaar geleden verslingerd aan tuinieren, en heb sinds anderhalf jaar een fikse tuin waarin ik me dagelijks uitleef en met volle teugen van geniet. ik prik regelmatig en leer nog iedere dag iets nieuws dat is ook het leuke van dit tuinforum, een paar eeuwen tuinervaring waar je kostenloos van gebruik kunt maken.

groet

Janet

• Margriet

Leuk, Christine!

Gr. Margriet.

• anneke Im

ik voel mij nu zo heerlijk jong !! Maar in werkelijkheid 72 jaar en prik hier al 9 jaar met nog een paar mensen die hier ook heel vaak zijn op het prikbord

Anneke