De oogst van vandaag

• Fred

Plaatjes best aardig, maar wel met .com naam erin, lijkt me ook een geval van reclame zo te zien. Kan dat wel? klik?

• Mike

Idd, Paula, en dit is nog meer een kleine selectie. Heb er nog veel meer van. Ze zaaien altijd lekker uit, kruizen onderling en ik pot de meeste zaailingen wel op, kijk wat het is en plant ze bij goedvinding dan weer uit. Het zijn prachtige planten, waar je eigenlijk geen omkijken naar hebt.

Mike

• Margriet

Ja, kwam er net achter, ik kweek ze notabene! (uitverkocht, inderdaad) Wijsneus Margriet. ;-)

De turkestanica staat hier ook te bloeien, in een pot bij de voordeur. De tarda bloeit bijna.

Vandaag kwam ook de Tulipa Persian Pearl in bloei, de favoriet van Margriet. :-)

Gr. M.

• Mike

Reclame?? Dit is gewoon een watermerk, om te voorkomen, dat men de foto's te pas en te onpas gaat gebruiken. Meer niet. Kwam namelijk al meerdere keren foto's van mij tegen op allerlei sites en zelfs op de TV, zonder bronvermelding uiteraard en dat is niet netjes. Vandaar dus…

Mike

• Margriet

Bescherming van Mike's foto's , Fred. Die worden vaak gejat.

• Margriet

En jij had ook al gepost, zucht, ik ben lekker bezig zo. De zon komt ook op in mijn gezicht, ik ben gewoon rozig.

• Mike

Hahahaha, zit er niet mee meid, - je hebt dus weer hard gewerkt, zo te merken. Rozig zijn is heel lekker eigenlijk. Morgen krijg je weer een kans en na morgen word het eindelijk echt eens lente!!!

Mike

• Margriet

Hehe, zal eens tijd worden. :D

• Annemarie

Wat een juweeltjes, doe je dat eigenlijk uit de losse hand of met statief? ze zijn zo zuiver, maar dat zijn al je foto's!

ik geniet er iedere keer weer van.

gr. Annemarie

• kitty

Is dat een witte Ribes Mike? Wat bijzonder - ik ken alleen de roze.

Alle foto's zijn mooi. Gelukkig doen de Helleborussen hier het ook aardig, maar zoveel verschillende is wel heerlijk.

Geweldig met dit weer: je zíet ahw alles groeien.

Kitty