Nieuw op het forum: voorstellen

• Mariad77

Dag allemaal! Ik ben gewoon beduusd door dit welkom!!!!!!!!!! Ik moest er even van bijkomen hoor!

Miepie, dank je wel, plezier in de tuin is heel belangrijk!

Margreet, je hebt gelijk, mijn eiken geven ook prachtige ervaringen, vogels en insecten en in het voorjaar het mooiste groen ooit! En ooit het gehak van de specht en later de jongen die uitvlogen.

Loes, nou tuinieren in de schaduw en droogte is niet makkelijk hoor.. maar hoop op jullie ervaring!

Martine en Hinke, heb wel wat gelezen. Krakende wagens mogen er wel zijn!

Paula welbedankt!

Luut ook dank voor welkom!

Annette hoi, ik woon in het Gooi.

Jose, ik hoop hier veell te leren, dank je!

Maria, je lijkt me een hele krasse dame van wie ik nog veel kan leren!

Anja, fijn om af en toe te kletsen!

Carin64 ik vind een schaduwtuin best moeilijk hoor.

Goof, samen weten we veel, dat zal ik onthouden!

Kaat ik heb er ook zin in!

Plantadvies ( heet jij Jolande) jij bent dus deskundige!

Nogmaals hartelijk dank voor jullie welkomsgroet!

Mariad

• Paula

:D:D

• ria

En dan op de valreep ook nog een hartelijk welkom van mij. Je zult het hier vast naar je zin hebben, allemaal aardige mensen. Hoe kan het ook anders met allemaal dezelfde, lichtelijk verslavende, hobby.

Groetjes,

Ria

• plantadvies

Deskundig….ahum. Gestudeerd maar altijd nog lerend en ja ik heet jolande.

• Margriet

Ha gezellig, en nog schaduw ook! Heerlijke uitdaging dus ventileer vooral je problemen. Leren wij ook weer van!

Groetjes, Margriet.

• boerderij bert

Ook boerderijbert heet je een hartelijk welkom.

• Mariad77

Nogmaals hartelijk dank! Ik ga straks nog elders reageren en nieuwe vragen stellen!

Drie weken geleden zat ik in mijn luie stoel met laptop op schoot en mijn lieve 18 jarige kat die de baas over mij is wilde wat meer andacht dan een vaag aaitje. Nou ja, sprong dus bovenop de laptop en knakte het scherm aan de ene kant los. Toen werd dus alles zwart…….

Reparatie was een heel gedoe, moest naar de fabrikant opgestuurd maar nu ben ik weer ONLINE!!!!!

Zit alle berichten sindsdien geplaatst nu bij te lezen.

Vroeg me af: zijn er hier regels voor het stellen van vragen? Bijvoorbeeld hoeveel vragen je mag stellen (per week :D) en hoe lang je eerst zelf gegoogeld moet hebben? Ik zoek altijd wel eerst hier op het forum met de zoekfunctie hoor.

Als dit domme vragen zijn dan troost ik me met wat hier geschreven werd: er zijn geen domme vragen B)

Mariad

• loes

Mariad. ik zag toevallig je berichtje omdat ik zelf iets terug wou zoeken. helaas komt op dit prikbod niet het laatstgeplaatste berichtje, bovenaan. nee, er zijn geen regels. je vraagt maar wat je wil !! wij weten ook niet alles, maar uiteindeijk komen we wel een heel eind. soms blijft er iets hangen en denk ik “ oh daar heeft die of die iets over geschreven” en dan komt het toch nog goed.

grts en kijk uit dat je poesebeest niet weer je laptop aan gruzelementen helpt. die van ons (bijna 10 kilo) loopt ook zomaar over het toetsenbord en hoop ik altijd maar op het beste.