doen Margriet altijd leukom erbij te hebben .whatsappen als ze er toch zijn Voor jou doe je alles …………
Zag deze planten ook op de site van Tompson and Morgan als plugplanten, maar die versturen ze niet naar Nederland. Heb nu ook even op engelse fora gezocht en daar lees ik dat men toch wel twijfelt over de winterhardheid. De in de vollegrond geplante exemplaren waren na de winter verdwenen Daar zal het Isoplexisbloed wel schuldig aan zijn. Dus wellicht een eerste winter toch maar in pot overwinteren, wordt aanbevolen. Jammer, want ze zijn wel mooi!
ik las op de site van t&m dat de proefplanten in de winter van 2010 op open terrein, de test goed doorstaan hebben. daar stierven ze af en kwamen in het voorjaar weer tevoorschijn. in een beschutte tuin zullen ze vaak niet eens afsterven. anneke en ik hebben in ieder geval planten van vorig jaar en kunnen de proef op de som nemen. van alle andere berichten die ik las, is iedereen nog maar pas in bezit van de zgn plugjes. dus allemaal nog heel nieuw en geniet voorlopig van de mooie bloemen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?